در ادامه بازی‌های امروز لیگ برتر انگلیس، ۵ مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها آرسنال، میزبان خود برنلی را با نتیجه ۵-۰ شکست داد. گل‌های مارتین اودگارد در دقیقه ۴، بوکایو ساکا در دقایق ۴۱ (پنالتی) و ۴۷، لئاندرو تروسار در دقیقه ۶۶، کای هاورتس در دقیقه ۷۸ سه امتیاز این بازی را […]

- توپچی‌ها در تعقیب لیورپول/ تاتنهام فرصت چهارم شدن را از دست داد

در ادامه بازی‌های امروز لیگ برتر انگلیس، ۵ مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها آرسنال، میزبان خود برنلی را با نتیجه ۵-۰ شکست داد. گل‌های مارتین اودگارد در دقیقه ۴، بوکایو ساکا در دقایق ۴۱ (پنالتی) و ۴۷، لئاندرو تروسار در دقیقه ۶۶، کای هاورتس در دقیقه ۷۸ سه امتیاز این بازی را برای توپچی‌های لندن به ارمغان آورد تا این تیم ۵۵ امتیازی شود و با ۳ امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی (البته با دو بازی بیشتر) جای آن را در رده دوم جدول بگیرد.

دیگر تیم لندن، تاتنهام اما روز خاطرانگیزی را تجربه نکرد چرا که در خانه ۲-۱ مغلوب ولورهمپتون شد. ژوائو گومز در دقیقه ۴۲ گل نخست را برای گرگ‌ها زد. دژان کولوسفسکی در دقیقه ۴۶ گل خورده را برای تاتنها جبران کرد اما گومز در دقیقه ۶۳ با زدن گل دوم خود، مسبب ثبت ششمین شکست فصل سفیدپوشان لندن شد تا آنها با ۴۷ امتیاز در رده پنجم جدول بمانند و این شانس را به منچستریونایتد رده ششمی بدهند که فاصله‌اش را به ۳ امتیاز کاهش دهد.

منبع: خبـر ورزشی