در نسخه جدید همراه بانک پارسیان تلاش شده است تا ضمن ارائه سرویس های متنوع و نوین بانکی مورد نیاز مشتریان، درخواست ها و پیشنهادات کاربران تا حد ممکن لحاظ شود. پرداخت خودکار قبوض، امکان فروش سفته الکترونیکی برای اشخاص حقیقی، سامانه توثیق الکترونیک روشمند و هوشمند سهام (ستاره)، سامانه صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، […]

- اعلام قابلیت‌های جدید در بروزسانی نسخه جدید همراه بانک پارسیان

در نسخه جدید همراه بانک پارسیان تلاش شده است تا ضمن ارائه سرویس های متنوع و نوین بانکی مورد نیاز مشتریان، درخواست ها و پیشنهادات کاربران تا حد ممکن لحاظ شود.

پرداخت خودکار قبوض، امکان فروش سفته الکترونیکی برای اشخاص حقیقی، سامانه توثیق الکترونیک روشمند و هوشمند سهام (ستاره)، سامانه صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، نمایش نام شرکت واریز کننده سود سهام در رسید، گزارش‌گیری صورتحساب با فرمت اکسل و نمایش الکترونیک قراردادهای تسهیلات، خدمات خودرو (شامل؛ تخلفات خودرو و موتورسیکلت، وضعیت کارت و سند خودرو، پلاک فعال، وضعیت گواهینامه، نمره منفی گواهینامه، وضعیت گذرنامه)، استعلام چک برگشتی و بدهی غیرجاری، خدمات چکاد برای حساب های مشترک و حقوقی (کارتابلی)، رفع راکدی حساب و تمدید/ رزرو، تغییر بسته و عودت وجه بسته پیامک از قابلیت‌ها و ویژگی های جدید ارائه شده در همراه بانک پارسیان است.

همچنین دریافت موجودی و صورتحساب، انتقال وجه داخلی و شتابی، افتتاح و بستن حساب به‌صورت غیرحضوری، امکان اضافه شدن شماره کارت مشتری در سایر بانکهای عضو شتاب و انجام عملیات کارت به کارت، ذخیره شماره کارت، حساب و شبای مقصد در مخاطبان به‌صورت خودکار، خرید شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت انواع قبوض، حواله بین‌بانکی پایا، ساتنا و پل، پرداخت اقساط تسهیلات، نمایش وضعیت چک های مشتری، مدیریت مخاطبان، مشخصات کارت اعتباری، تمدید سرویس پیامک به‌صورت غیرحضوری از دیگر ویژگی‌های استفاده از همراه بانک پارسیان من است.

تنوع ارائه خدمات در همراه بانک پارسیان به امور بانکی منحصر به افراد حقیقی نمی‌شود، بلکه مرتبطین و امضادارن شخصیت‌های حقوقی نیز می‌توانند جهت تایید درخواست ها از امکانات کارتابلی به صورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

ارائه خدمات باشگاه مشتریان، خدمات صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان، کیف پول، ارائه خدمات فعالسازی همراه بانک و اینترنت بانک و تغییرات پروفایل مشتری بر مبنای احراز هویت غیرحضوری، خدمات پیچک و چکاد (چک امن دیجیتال) و امکان توثیق سهام بورس بابت تسهیلات (ستاره) و خرید سفته الکترونیک از جمله این مزیت‌ها در برنامه کاربردی همراه بانک پارسیان من است.

محصول همراه بانک پارسیان من در حوزه توسعه فعالیت‌های بانکداری الکترونیکی از طرف این بانک برای مشتریانی که علاقمند به دریافت خدمات غیرحضوری و سرعت در دریافت خدمات بانکی هستند، ارائه شده است. مشتریان بانک پارسیان می‌توانند با دریافت رمز ورود به موبایل بانک از طریق شعبه و یا خانه پارسیان یا خدمات غیرحضوری در همراه بانک پارسیان برای دریافت این خدمت اقدام کنند.

همچنین بانک پارسیان برای متقاضیان غیرپارسیانی خود نیز این امکان را فراهم کرده است که با احراز هویت غیرحضوری از طریق همراه بانک پارسیان من نسبت به افتتاح حساب، دریافت کارت و فعالسازی همراه بانک از این خدمات غیرحضوری بهره ببرند.

منبع: خبـرآنلاین