ظاهراً بین شریعتمداری و «موشک» عقد اخوت بسته‌اند!
ظاهراً بین شریعتمداری و «موشک» عقد اخوت بسته‌اند!

اعتمادآنلاین نوشت: احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در کانال تلگرامی‌اش نوشت: ظاهراً بین مدیر مسئول کیهان و “موشک” چنان عقد اخوتی بسته‌اند که هر کس در هر گوشه از دنیا به هر دلیلی بگوید بالای چشم موشک ابروست، او خود را موظف می‌بیند که برای حفظ حرمت و تقدس و مقام شامخ موشک به […]

- ظاهراً بین شریعتمداری و «موشک» عقد اخوت بسته‌اند!

اعتمادآنلاین نوشت: احمد زیدآبادی فعال سیاسی و روزنامه نگار در کانال تلگرامی‌اش نوشت: ظاهراً بین مدیر مسئول کیهان و “موشک” چنان عقد اخوتی بسته‌اند که هر کس در هر گوشه از دنیا به هر دلیلی بگوید بالای چشم موشک ابروست، او خود را موظف می‌بیند که برای حفظ حرمت و تقدس و مقام شامخ موشک به قول خودش به “دفاع جانانه” برخیزد و طرف را به توبه و انابه و عذرخواهی فراخواند خواند و اگر نپذیرفت، زبان به تهدید بگشاید!

در آخرین مورد از این غیرت موشکی، او از دکتر جواد ظریف خواسته است که به دلیل اینکه گفته “مردم مهمتر از موشک هستند” تا دیر نشده عذرخواهی کند! یعنی اگر عذر خواهی نکرد و یا دیر عذرخواهی کرد، باید منتظر مجازات باشد!

حالا که موشک چنین مقام ربوبی نزد این طیف پیدا کرده که حتی نمی‌توان گفت مردم مهمتر از آن هستند، دور از ذهن نیست که به زودی در تمام میدان‌های شهر مجسمه‌ای از موشک نصب کنند و خلق‌الله را هم وادار سازند که هنگام عبور از آن حوالی در مقابل مجسمه تا کمر دولا شوند و حتی به خاک بیفتند!

منبع: اطلاعات انلاین