به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی در حاشیه مسابقات تکواندو جام ریاست جمهوری اظهار داشت: مسابقاتی که برگزاری شداز کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود. به هر حال همه استاندارد‌های لازم یک رقابت بین‌المللی راداشت. به سهم خودم ازساعی و مجموعه همکارانش در فدراسیون تشکر می‌کنم که این میزبانی را برعهده گرفتند. وی ادامه […]

- تکواندو یکی از ۳ رشته مدال‌آور ما است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی در حاشیه مسابقات تکواندو جام ریاست جمهوری اظهار داشت: مسابقاتی که برگزاری شداز کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود. به هر حال همه استاندارد‌های لازم یک رقابت بین‌المللی راداشت. به سهم خودم ازساعی و مجموعه همکارانش در فدراسیون تشکر می‌کنم که این میزبانی را برعهده گرفتند.

وی ادامه داد: این مسابقات امتیازاتی برای کسب سهمیه داشت. فرصت بسیار خوبی بود و استقبال خوبی هم کشور‌ها از این دوره از مسابقات داشتند که ان‌شاءالله این مورد استمرار داشته باشد و بتواند کمک کند. تکواندوی ما با توجه به اینکه یک لیگ معتبر دارد باعث شده که شاهد حضور پشتوانه‌های خوبی در این رشته باشیم. هیچ تکواندوکاری در حاشیه امنیت به سر نمی‌برد و این حُسن لیگ پویایی است که فدراسیون تکواندو راه‌اندازی کرده است. این می‌تواند الگویی برای رشته‌های دیگر باشد، چون هر فدراسیونی که لیگ پویایی داشته باشد می‌تواند به تیم‌های ملی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درمورد وضعیت تکواندو برای سهمیه المپیک، تصریح کرد: امروز دیدم که ۲ نفر را معرفی کردند. ما امیدوار هستیم، چون تکواندو یکی از سه رشته مدال‌آور ماست. این رشته همواره نقش‌آفرینی کرده و ان‌شاءالله این موفقیت‌ها با حضور ساعی در رأس فدراسیون تدوام داشته باشد؛ به هر حال او یکی از افتخارات تکواندوی جهان به شمار می‌رود. امیدوارم بچه‌ها سهمیه‌های بیشتری بگیرند و در مسابقات المپیک هم حضور موفقی داشته باشند.

هاشمی درمورد تکلیف فدراسیون کاراته و شرایط طباطبایی پس از حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: طباطبایی در فدراسیون کاراته هستند و به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا