به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان مولوی بودند که به مردی که درحال حمل کیسه‌ای بزرگ بود، مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قرار دادند. وی با بیان اینکه این فرد کیسه همراه خود را […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ اردشیر نادری در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان مولوی بودند که به مردی که درحال حمل کیسه‌ای بزرگ بود، مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه این فرد کیسه همراه خود را با احتیاط زیاد حمل می‌کرد، گفـت: ماموران به این فرد نزدیک شده و کیسه همراه او را مورد بازرسی قرار دادند. در این جریان این بازرسی ماموران ۲۵ کیلوگرم اکلیل سرنج و یک دستگاه کارتخوان سیار را از متهم کشف و ضبط کردند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه حمل مواد محترقه جرم محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا نیز متهم که ۱۹ سال سن داشت، دستگر و به مقر انتظامی منتقل شد. او تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به تهیه اکلیل و سرنج و ساخت مواد محترقه برای فروش در چهارشنبه‌سوری اعتراف کرد.

نادری ادامه داد: برای متهم دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است که شهروندان از خرید مواد محترقه دست ساز و غیراستاندارد که موجب بروز اتفاقات جبران ناپذیر خواهد بود به جد پرهیز کنند، گفت: همچنین در صورت مشاهده چنین مواردی حتما موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع خبر: رکنـا