به گزارش زیرنویس، سرهنگ رضا صادقی پور گفت: بیست و هفتم بهمن، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در محدوده خیابان پیروزی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک نفر که به صورت پیاده در حال هُل دادن موتورسیکلتی خاموش بود، مشکوک شدند و فرمان ایست را صادر […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رضا صادقی پور گفت: بیست و هفتم بهمن، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در محدوده خیابان پیروزی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک نفر که به صورت پیاده در حال هُل دادن موتورسیکلتی خاموش بود، مشکوک شدند و فرمان ایست را صادر کردند.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله موتورسیکلت را رها کرده و به صورت پیاده اقدام به فرار می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین‌گام با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و شگردهای پلیسی موفق به دستگیری سارق موتورسیکلت شدند.

سرهنگ رضا صادقی پور خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و ۸ فقره سرقت موتورسیکلت دیگر در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

منبع خبر: رکنـا