معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حکیمه سعادت‌نژاد؛ متهم ردیف چهل‌ونهم 
معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حکیمه سعادت‌نژاد؛ متهم ردیف چهل‌ونهم 

حکیمه سعادت‌نژاد متهم ردیف چهل و نهم پرونده است. او در سال ۱۳۵۸، با گروهک منافقین آشنا و از همان زمان، در کار‌های عمرانی سازماندهی شده و با شروع فاز نظامیِ تشکیلات، به دلیل فعالیت‌های مجرمانه‌اش، دستگیر و به دو سال حبس محکوم می‌شود. مشارالی‌ها در زندان، علیرغم توبه و اظهار ندامت ظاهری، همچنان به […]

- معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حکیمه سعادت‌نژاد؛ متهم ردیف چهل‌ونهم 

حکیمه سعادت‌نژاد متهم ردیف چهل و نهم پرونده است. او در سال ۱۳۵۸، با گروهک منافقین آشنا و از همان زمان، در کار‌های عمرانی سازماندهی شده و با شروع فاز نظامیِ تشکیلات، به دلیل فعالیت‌های مجرمانه‌اش، دستگیر و به دو سال حبس محکوم می‌شود.

مشارالی‌ها در زندان، علیرغم توبه و اظهار ندامت ظاهری، همچنان به گروهک وفادار بوده و در تشکیلات زندان دارای مسئولیت بوده است. از همین رو، نامبرده پس از آزادی از زندان در سال ۱۳۶۳، به مقر منافقین در کردستان عراق ملحق می‌شود.

گفتنی است او از کادر‌های اصلی منافقین محسوب شده و در تمامی عملیات‌های نظامیِ نفاق در جدار مرزی کشور، شرکت داشته و در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان نیز مسئول تیم تروریستی بوده است.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های وی عبارت است از عضویت در شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت در سال ۱۳۷۲، مسئول حفاظت مقر اشرف و مسئول آموزش شاخه‌ی نظامیِ منافقین و همچنین شکنجه‌گر افراد متقاضی جدایی از گروهک.

او در حال حاضر به عنوان مسئول نظامی، در تشکیلات منافقین ایفای نقش می‌کند.

ضمناً او تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۴۲/۶-۲۰۰۲ است.

منبع: ایسنا

+