به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و فروزینونه در هفته ۲۵ سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۲۹ بهمن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر رم به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت موفق شد در دقیقه […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و فروزینونه در هفته ۲۵ سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۲۹ بهمن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر رم به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت موفق شد در دقیقه ۷۱ گل دوم تیم خود را به ثمر برساند.

آزمون پس از گلزنی رو به هواداران تیم میزبان دستان خود را به حالت عذرخواهی بالا برد. او پس از بازی در خصوص نحوه شادی گل خود گفت: پس از گل اول که «هایسن» به ثمر رسید، هواداران تیم میزبان رفتار خوبی نداشتند و بازیکنان فروزینونه هم بابت شادی گل هایسن از ما گله داشتند.

او ادامه داد: احترام در فوتبال مهم‌ترین مساله است که باید به آن توجه شود، ما در زمین بازی همکار و دوست هستیم و باید احترام بین یکدیگر را حفظ کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره کار کردن زیر نظر فرانک د روسی سرمربی جدید آ اس رم گفت: در دوران کودکی از رم حمایت می‌کردم و همیشه مسابقات بزرگ را دنبال می‌کردم. او به عنوان یک فوتبالیست در زمین بسیار تهاجمی بود، اما قلب مهربانی داشت و به عنوان مربی هم همینطور است.

آزمون ادامه داد: او همیشه سعی می‌کند به ما کمک کند و می‌خواهد جو خوبی در گروه وجود داشته باشد و من معتقدم که می‌توان آن را در زمین نیز مشاهده کرد. از این فرصت استفاده می‌کنم و از مورینیو به خاطر تمام کارهایی که برای ما انجام داده تشکر می‌کنم. امیدوارم با سرمربی جدید اوضاع بهتر پیش برود.

منبع: مـهر