به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل فروش لوازم خانگی برقی قاچاق در محدوده شمال تهران شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لوازم خانگی برقی قاچاق در فروشگاهی در خیابان […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل فروش لوازم خانگی برقی قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لوازم خانگی برقی قاچاق در فروشگاهی در خیابان شریعتی درحال فروش می باشد.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند محل یک فروشگاه لوازم خانگی بوده که مقادیری لوازم خانگی برقی  قاچاق در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  تعداد ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۱ دستگاه یخچال فریزر و تعداد ۶ دستگاه جاروبرقی خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲.۵  میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا