به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با اعلام روابط عمومى فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام، رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانى فیتنس و پرورش اندام که صبح امروز وارد جزیره کیش شد، عصر دوشنبه در نشستى با رحیم سرهنگى مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شرکت کرد. در این نشست بعد از پخش تیزر رسمى […]

- دیدار رییس IFBB با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش/ میزبانى مسابقات جهانى پرورش اندام رسما به کیش واگذار شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با اعلام روابط عمومى فدراسیون بدنسازى و پرورش اندام، رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانى فیتنس و پرورش اندام که صبح امروز وارد جزیره کیش شد، عصر دوشنبه در نشستى با رحیم سرهنگى مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شرکت کرد.

در این نشست بعد از پخش تیزر رسمى مسابقات جهانى ٢٠٢۴ به میزبانى ایران، عبدالمهدى نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازى ایران توضیحاتى را در خصوص پروسه طولانى اخذ این میزبانى و دلیل انتخاب جزیره کیش براى برگزارى این رویداد ارائه کرد.

در ادامه رافائل سانتونخا نیز با اشاره به تجارب موفق ایران و جزیره کیش در میزبانى رویدادهاى بین المللى در سال هاى اخیر از اعتماد به ایران براى برگزارى بزرگترین رویداد سال ٢٠٢۴ فدراسیون جهانى خبر داد.

همچنین سرهنگى مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تشکر از رییس IFBB بابت انتخاب ایران و جزیره کیش جهت میزبانى مسابقات جهانى از آمادگى کامل این جزیره براى پذیرایى از مهمانان داخلى و خارجى خبر داد.

گفتنى است؛ در پایان این نشست تفاهم نامه رسمى میزبانى مسابقات قهرمانى پرورش اندام و فیتنس چلنج جهان در سال ٢٠٢۴ به میزبانى کیش به امضا رسید.

همچنین رافائل سانتونخا از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شهردار کیش و رییس موسسه ورزش کیش با اهداى لوح تقدیر به عمل آورد.

منبع: ایسـنا