چند روزی هست که پرونده کوروش کمپانی سر زبان‌ها افتاده است، کمپانی‌ای که با وعده تحویل آیفون ۲۰ میلیون تومانی خیلی‌ها را وسوسه کرد، تبلیغات گسترده با استقاده از بازیگران و ورزشکاران سبب شد کمتر کسی به پشت پرده این کمپانی تردید کند، حالا مالک شرکت متواری شده و مالباختگان به محاکم قضایی شکایت کرده‌اند.کلاهبرداری‌های […]

- شما نظر بدهید/ مقصران اصلی در پرونده کلاهبرداری کلان کوروش کمپانی چه‌ کسانی هستند؟

چند روزی هست که پرونده کوروش کمپانی سر زبان‌ها افتاده است، کمپانی‌ای که با وعده تحویل آیفون ۲۰ میلیون تومانی خیلی‌ها را وسوسه کرد، تبلیغات گسترده با استقاده از بازیگران و ورزشکاران سبب شد کمتر کسی به پشت پرده این کمپانی تردید کند، حالا مالک شرکت متواری شده و مالباختگان به محاکم قضایی شکایت کرده‌اند.
کلاهبرداری‌های پر شمار از این جنس کم نیستند، ۳۲ مورد مشابه طی سال‌های اخیر ثبت شده است، از جمله ماجرای پدیده شاندیز که با تبلیغات گسترده تلویزیونی و رسانه‌ای سبب شد عده زیادی دارایی خود را از دست بدهند نمونه‌های دیگر این کلاهبرداری‌ها هستند.

به‌نظر شما دلیل کلاهبرداری‌های پرشمار از این جنس چیست؟ صدور مجوز و عدم نظارت کافی از سوی نهادهای تنظیم‌گر و نظارتی برای پیشگیری از کلاهبرداری‌ها، مردمی که برای حفظ یا افزایش سرمایه خود پول‌های‌شان را به‌دست این شرکت‌ها می‌سپارند، یا سلبریتی‌هایی که با دریافت پول به نفع شرکت‌ها تبلیغات می‌کنند و اعتماد مردم را به این شرکت‌ها جلب می‌کنند؟

شما می‌توانید نظر خود را در بخش کامنت همین خبر بنویسید.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین