به گزارش زیرنویس، مجید اصغری رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا روز دوشنبه اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا روز دوشنبه با تماس یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵، از فوت مشکوک یکی از شهروندان در شهرک نقش جهان مطلع شده و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: با […]

به گزارش زیرنویس، مجید اصغری رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا روز دوشنبه اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا روز دوشنبه با تماس یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵، از فوت مشکوک یکی از شهروندان در شهرک نقش جهان مطلع شده و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه مشخص شد که یک مرد حدود ۲۶ ساله در اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن بدون هیچ گونه علائم حیاتی، جان خود را از دست داده است.

این مسئول اضافه کرد: در بررسی محل حادثه مشخص شد که در این ساختمان، یک اجاق گاز تک شعله در کنار پیکر متوفی روشن بوده که این امر موجب مرگ فرد شده است.

اصغری خاطرنشان کرد: جسد متوفی پس از حضور عوامل انتظامی تحویل اورژانس شد.

وی افزود: با توجه به سرمای هوا طی چند روز گذشته و ایام پیش رو، مردم بیش از گذشته مراقب استفاده از وسایل گرمایشی بوده و حتما ضمن بررسی لوله‌های خروجی از باز بودن مسیر عبور دود به خارج از منزل مطمئن باشند.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع خبر: رکنـا