معمولا سرمربی در شب قبل از بازی نشست با اعضای کادر فنی بازی می‌کند تا برای فردای مسابقه به ارنج ثابت دست یابد. البته این نشست در خیلی از تیم‌ها پیش از شب مسابقه برگزار می‌شود، به این خاطر که تیم باید با نفرات اصلی چند جلسه‌ای تمرین کند. جلسه ارنج نهایی در همه تیم‌ها […]

- اتفاق عجیب در جلسه ارنج نهایی تیم ملی/ این حرکت قلعه‌نویی منطقی بود؟

معمولا سرمربی در شب قبل از بازی نشست با اعضای کادر فنی بازی می‌کند تا برای فردای مسابقه به ارنج ثابت دست یابد. البته این نشست در خیلی از تیم‌ها پیش از شب مسابقه برگزار می‌شود، به این خاطر که تیم باید با نفرات اصلی چند جلسه‌ای تمرین کند.

جلسه ارنج نهایی در همه تیم‌ها در شب قبل از مسابقه برگزار می‌شود و در این نشست علاوه بر سرمربی دستیاران فنی سرمربی نیز حاضر می‌شوند. کمتر اتفاق افتاده در این نشست جز اعضای کادر فنی حاضر شوند.

امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر مدعی شد تنها مربی‌ای است که از پزشکان هم برای حضور در نشست فنی دعوت می‌کند و گفت به این موضوع افتخار می‌کند. این اتفاق در کمتر تیمی مرسوم است؛ معمولا سرمربی پیش از برگزاری جلسه ارنج با پزشکان در مورد بازیکنان مصدوم گفت‌وگو می‌کند اما پزشکان نمی‌توانند در جلسه ارنج فنی نظر بدهند و به کادر فنی کمکی در این مسائل داشته باشند و تنها می‌توانند در مورد مسائل پزشکی به کادر فنی کمک کنند.

حضور پزشکان در جلسه فنی همان طور که امیر قلعه‌نویی به آن اشاره کرده در کمتر تیمی اتفاق افتاده است.

بخش‌های دیگر صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر:

گزارش کامل را این‌جا بخوانید: قلعه‌نویی: آقای میثاقی حرف منطقی بزنید/ از فرگوسن که بالاتر نیستیم، او هم می‌گوید شانس!

منبع: خبـر ورزشی