نبیل باهویی، مهاجم سوئدی که در ابتدای فصل با تصمیم رضا درویش به جمع سرخپوشان ملحق شد، حالا در لیست مازاد این تیم قرار گرفته و احتمالا در روزهای آینده کارش به جدایی ختم می‌شود. باهویی که در نیم فصل موفق شد یک گل به ثمر برساند، به دلیل پر شدن لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس […]

- آخرین بازیکن لیست مازاد پرسپولیس مشخص شد

نبیل باهویی، مهاجم سوئدی که در ابتدای فصل با تصمیم رضا درویش به جمع سرخپوشان ملحق شد، حالا در لیست مازاد این تیم قرار گرفته و احتمالا در روزهای آینده کارش به جدایی ختم می‌شود.

باهویی که در نیم فصل موفق شد یک گل به ثمر برساند، به دلیل پر شدن لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس در لیست خروجی قرار گرفته تا عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف وارد فهرست شوند.

این در حالی است که باهویی در تمرینات پرسپولیس حضور دارد اما اوسمار عدم نیاز خود به این مهاجم سوئدی را اعلام کرده و از مدیران باشگاه خواسته تا مقدمات جدایی این بازیکن را فراهم کنند.

نکته مهم این است که باهویی نیز برای جدایی شروط خاص خود را دارد که هزینه قابل‌توجهی را به باشگاه پرسپولیس تحمیل می‌کند و با توجه به کمبود نقدینگی در خزانه این باشگاه، درویش هنوز موفق به جلب رضایت این مهاجم برای جدایی نشده است.

این در حالی است که پیشنهاد کره‌جنوبی برای وحدت حنانوف نیز آنطور که باید پیش نرفت تا نبیل باهویی گزینه معقول برای جدایی از پرسپولیس لقب بگیرد.

نکته جالب اینکه با توجه به پنجره بسته پرسپولیس، احتمال دارد باهویی در بازی با تراکتور نیز بازی کند اما با توجه به تاکید اوسمار به جدایی نبیل، این آخرین بازی مهاجم سوئدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: شاید آخر فصل به پرسپولیس برگردم/ پرسپولیس به مربی بزرگ نیاز دارد

منبع: خبـر ورزشی