امید حامدی فر شب گذشته با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با علی خطیر قرارداد خود را اصلاح کرد و تا پایان فصل در جمع آبی پوشان ماندنی شد. خبرگزاری آنا مدعی شده این بازیکن که مدعی بود باشگاه استقلال باید به وی ۸ میلیارد تومان پرداخت کند شب گذشته به همراه سید حسین […]

- جلسه شبانه خطیر با هافبک شاکی استقلال/ پای کاپیتان به ماجرا باز شد

امید حامدی فر شب گذشته با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با علی خطیر قرارداد خود را اصلاح کرد و تا پایان فصل در جمع آبی پوشان ماندنی شد.

خبرگزاری آنا مدعی شده این بازیکن که مدعی بود باشگاه استقلال باید به وی ۸ میلیارد تومان پرداخت کند شب گذشته به همراه سید حسین حسینی کاپیتان آبی پوشان راهی باشگاه استقلال شد تا مذاکرات نهایی خود را انجام بدهد. ظاهرا حامدی فر تصمیم داشت تا از استقلال جدا شود و از آنجا که مسئولان باشگاه استقلال وعده کرده بودند فقط ۵ میلیارد تومان به حامدی فر پرداخت می‌کنند کاپیتان استقلال از مدیریت باشگاه خواست تا با حفظ منافع باشگاه و همچنین امید حامدی فر به عنوان یک بازیکن جوان، شرایط برای ماندن و ادامه همکاری این بازیکن فراهم شود.

در نهایت هم مدیرعامل باشگاه استقلال خواسته حامدی فر و حسینی را پذیرفت و هافبک آبی ها با رقم قرارداد ۶,۵ میلیاردی قرارداد خود را تا پایان فصل امضا کرد.

بیشتر بخوانید: هوادار استقلال گفت نکونام فرار رو به جلو می‌کند!/ چرا وزارتخانه ساکت مانده و به ماجرای استقلال ورود نمی‌کند؟

منبع: خبـر ورزشی