به گزارش زیرنویس، چندی قبل، مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس حمیدرضا کیاستی اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد، پسر جوان سه روز قبل به بیمارستان منتقل شده و تلاش کادر درمان برای نجات جانش بی‌نتیجه مانده است. متخصصان پزشکی […]

به گزارش زیرنویس، چندی قبل، مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس حمیدرضا کیاستی اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد، پسر جوان سه روز قبل به بیمارستان منتقل شده و تلاش کادر درمان برای نجات جانش بی‌نتیجه مانده است.

متخصصان پزشکی قانونی نیز پس از بررسی علت مرگ پسر جوان مسمومیت با الکل متانول را به عنوان عامل اصلی مرگ تشخیص دادند.در ادامه یکی از دوستان پسر جوان که در بیمارستان بود به مأموران گفت: شب حادثه به همراه ۵ نفر از دوستانم در پارک دورهمی گرفتیم. آن شب من و دوستم مشروب الکلی دست‌ساز خوردیم.

دوستان دیگرم زمانی که فهمیدند مشروبات دست‌ساز است و از آنجایی که خبرهای زیادی در رابطه با مرگ و کوری افرادی که مشروبات الکلی دست‌ساز می‌خورند شنیده بودند، ترسیدند و مشروب نخوردند. البته حق هم داشتند چون من و دوستم با خوردن مشروب حال‌مان بد شد و ما را به بیمارستان بردند. دوستم جان باخت من هم دچار کم بینایی شده‌ام.

او ادامه داد: ما مشروب را از یک مرد قهوه‌خانه‌دار خریدیم، ما به قهوه‌خانه او رفت و آمد داشتیم و کم‌کم با او دوست شدیم. هاشم، صاحب قهوه‌خانه، مشروبات الکلی دست‌ساز درست می‌کرد و ما برای دورهمی آن شب، مشروب را از او خریداری کردیم.به‌دنبال اطلاعاتی که پسرجوان در اختیار تیم جنایی قرار داد، صاحب قهوه‌خانه بازداشت شد.

گرچه هاشم مدعی بود که فروشنده مشروبات الکلی نیست اما مدارک و شواهد پلیسی و اظهارات افرادی که به قهوه‌خانه رفت‌وآمد دارند نشان می‌دهد که مرد میانسال واقعیت را بیان نمی‌کند.

به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا