به گزارش زیرنویس، سرهنگ مهدی شهاب الدین فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر دوم اسفندماه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شب گذشته یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان مهدیشهر رخ داد که منجر به مجروحیت یک نفر و انتقال وی به بیمارستان شد. وی با بیان اینکه همان لحظات اولیه چند تیم از […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ مهدی شهاب الدین فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر دوم اسفندماه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شب گذشته یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان مهدیشهر رخ داد که منجر به مجروحیت یک نفر و انتقال وی به بیمارستان شد.

وی با بیان اینکه همان لحظات اولیه چند تیم از پلیس های تخصصی وارد صحنه شدند و تحقیقات خود را به منظور شناسایی فرد ضارب اقدام کردند، اضافه کرد: پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شد در کمتر از ۱۲ ساعت ضارب را شناسایی و دستگیر کند.

به گفته سرهنگ شهاب الدین، با دستگیری متهم مشخص شد که فرد دستگیر شده به دلیل اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح ساچمه زنی به طرف برادر همسر خود تیراندازی و از صحنه متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان جرایم خشن را بر نمی تابد و با این گونه افراد بدون اغماض برخورد پشیمان کننده ای برابر قانون خواهد داشت.

منبع خبر: رکنـا