بعد از جدایی سرمربی اسپانیایی فولاد، این باشگاه مذاکراتی را با یحیی گل‌محمدی و محمد ربیعی انجام داد. حتی محمد ربیعی به خاطر این پیشنهاد چند روزی در تمرینات ذوب‌آهن شرکت نکرد ولی بعد از چند روز دوباره به این تیم اصفهانی برگشت. در مذاکرات ابتدایی با یحیی گل‌محمدی هم، سرمربی سابق پرسپولیس با فولادی‌ها […]

- یک استقلالی رقیب گل‌محمدی شد

بعد از جدایی سرمربی اسپانیایی فولاد، این باشگاه مذاکراتی را با یحیی گل‌محمدی و محمد ربیعی انجام داد. حتی محمد ربیعی به خاطر این پیشنهاد چند روزی در تمرینات ذوب‌آهن شرکت نکرد ولی بعد از چند روز دوباره به این تیم اصفهانی برگشت.

در مذاکرات ابتدایی با یحیی گل‌محمدی هم، سرمربی سابق پرسپولیس با فولادی‌ها به توافق نرسید. از اهواز خبر رسیده بعد از منتفی شدن حضور ربیعی در فولاد، مدیران این باشگاه بار دیگر به سراغ یحیی گل‌محمدی رفتند و مذاکرات جدی با او انجام دادند.

در کنار یحیی مدیران فولاد با مهدی رحمتی هم مذاکراتی انجام دادند تا از بین این دو نفر، یک گزینه را به عنوان سرمربی جدید فولاد انتخاب کنند. رحمتی بعد از ترک نساجی هم اکنون تیم ندارد و شنیده شده ستاره سابق استقلال مذاکرات فشرده‌ای را با مدیران فولاد انجام داده است.

در همین رابطه: این مربی قید فولاد را زد/ گل‌محمدی به بازگشت نزدیک شد

منبع: خبـر ورزشی