به گزارش زیرنویس به نقل از فرتاک نیوز، اگر می خواهید بدانید که حال و اوضاع شما در ماه اسفند چگونه خواهد بود در این مطلب فال ماهانه اسفند ۱۴۰۲ را آورده ایم که می توانید آن را بخوانید. با ما همراه باشید. فال متولدین فروردین مدتی است دخل و خرج تان با هم جور […]

به گزارش زیرنویس به نقل از فرتاک نیوز، اگر می خواهید بدانید که حال و اوضاع شما در ماه اسفند چگونه خواهد بود در این مطلب فال ماهانه اسفند ۱۴۰۲ را آورده ایم که می توانید آن را بخوانید. با ما همراه باشید.

فال متولدین فروردین

مدتی است دخل و خرج تان با هم جور نیست. دست روی دست گذاشتن، دردی را دوا نمی کند. سخت است، اما با اولویت بندیِ مخارج می توانید این شرایط را تغییر دهید و مشکلات را حل کنید. اگر نسبت به این موضوع بی توجه بمانید، همین مشکل ساده در آینده تبدیل به یک معضل بزرگ و باعث دردسرتان می شود. مراقب باشید سفره دلتان را پیش همه کس باز نکنید. یکی از دوستان قدیمی را به طور اتفاقی و بعد از مدت ها بی خبری ملاقات می کنید.

متولدین اردیبهشت

در محل کار تحت فشار هستید. به صلاحتان است تا بین تعهداتی که می پذیرید و کارایی خود توازن ایجاد کنید. برای یافتن کار جدید انرژی صرف کنید تا از این وضع خلاص شوید. برای تجدید قوا و تمرکز بیشتر، پیشنهاد سفری که به شما شده را جدی بگیرید. وقت آن رسیده که زمانی را به خود و خانواده تان اختصاص بدهید. شخصی با قصد و منظور خبری را به شما می رساند. زرنگ باشید و از این گوش بگیرید و از آن گوش بیرون کنید.

فال متولدین خرداد

این روزها دچار حالت هایی از افسردگی شده اید. بهتر است همین حالا کاری برای خودتان بکنید تا قدری خلق و خویتان بهتر شود. دنبال محرک بیرونی نباشید، شما باید در وجود خودتان به این باور برسید که تغییر و تحول باید در وجودتان ایجاد شود. دل در گروی کسی دارید که متاسفانه به شما کاملا بی توجه است. مشکلات خودتان را به گردن دیگران نیندازید و عاقلانه تصمیم گیری کنید. هفته پر کاری پیش رو دارید. شنونده خوبی باشید.

فال متولدین تیر

تحت تأثیر یک اتفاق، کارهای عام المنفعه انجام می دهید که حس و حالتان را بهتر می کند. ترک کردن عادتی منفی که تبدیل به بخشی از رفتار شما شده، کار آسانی نیست و نیاز به صرف وقت و تمرین بیشتری دارید. در مورد نیتی که در ذهن دارید، نا امید نباشید. شما می توانید به خواسته تان برسید. نذری دارید که بهتر است زودتر ادا کنید. برای رسیدن به نیتتان، برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست، اما طولانی از تلاش برای میانبر زدن موثرتر است.

فال متولدین مرداد

باید در زمان تعیین شده جایی می بودید که نرفته اید. دلیل اصلی آن را توضیح بدهید و بیهوده طفره نروید. به خاطر موقعیت اجتماعی که دارید، شخصی که شما را می شناسد، به موقعیت شما غبطه می خورد. از این نگرش او نسبت به خودتان سود ببرید و سعی کنید قدر خودتان را بیشتر بدانید. افکار منفی را که آفت زندگی تان شده، از خودتان دور کنید. درجا نزنید و عمرتان را بیهوده تلف نکنید. این روزها غالبا احساس خستگی می کنید.

فال متولدین شهریور

اگر پاسخ پیشنهادی که به شما شده را با دقت ندهید، هیچ کس جز شما متضرر نمی شود. ایده ای سازنده برای ایجاد تغییرات مثبت در شرایط زندگی به ذهنتان خطور کرده، حالا که بستر لازم برای آن فراهم نیست، ضرورت دارد تا به جای ناامیدی، قدم به قدم در مسیر رسیدن به ایده تان گام بردارید. عجول نباشید، این کار زمان زیادی می برد. زنگ تلفن برای دادن خبری مهم و شادی آفرین به صدا در می آید. تا مدت ها قلبتان بابت خبر مسرور خواهد بود.

فال متولدین مهر

از روبه رو شدن و ملاقات با شخصی واهمه دارید. بهتر است با او روبه رو شوید. نتیجه هرچه که باشد، از اینکه این همه دلواپسی را هر روز به دوش بکشید، بهتر است. طرح ها و نقشه هایی که در ذهن دارید، کاملا سود بخش هستند. مطمئن باشید چند قدم بیشتر با موفقیت فاصله ندارید. در اطراف تان اشخاصی هستند که دوست ندارند شاهد پیشرفت شما باشند. شخصی سعی دارد با مطرح کردن بعضی مسائل، شما را نسبت به تصمیمتان دلسرد کند.

فال متولدین آبان

دست از خودخواهی بردارید که برازنده شما نیست. شکی نیست که زندگی، فراز و فرود و بالا و پایین دارد. شما هم که حالا در اوج موفقیت به سر می برید، سختی ها و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته اید. یک شکست جزئی نباید این همه بر شما و احوالات تان تاثیر بگذارد. کمی خوددار تر باشید و به مسائل از زاویه دیگر نگاه کنید. شخصی بی ملاحظه خبری را به شما می رساند که از شنیدنش خوشحال نخواهید شد. خودتان را نبازید.

فال متولدین آذر

مبلغی به دست تان می رسد. در خرج کردن آن دقت کنید و بی گدار به آب نزنید. شما حاضرید زندگی تان را به پای میهمان بریزید و کاری کنید که تمام لحظات برایش شادی بخش و نشاط انگیز باشد. گرامی داشتن مهمان، خصلتی پسندیده است، اما نباید در هیچ موردی زیاده روی کنید. اندازه نگه دارید. او پیشنهادی می دهد که قبلا به آن فکر هم نکردید. شرایط مالی این روزهای شما اجازه بریز و بپاش های بیش از حد را نمی دهد.

فال متولدین دی

شاید بد نباشد که به طبیعت سری بزنید، مطمئنا حالتان بهتر خواهدشد. مدتی است از اعضای خانواده غافل شده اید. آنها تصور می کنند به کلی فراموششان کرده اید. هیچ کس به اندازه شما از دلتان خبر ندارد. سراغشان را بگیرید تا ببینید چقدر احوالتان بهتر خواهدشد. این اواخر بیوقفه کار کرده اید. وقت آن رسیده تا به خودتان کمی استراحت بدهید. دلیل بدخلقی های اخیرتان دلتنگی است. هرچه زودتر کار را ولو برای یک هفته تعطیل کنید.

فال متولدین بهمن

درحالی که روزهای خوب و آرامی را سپری می کردید، یک حادثه غیرمترقبه اوضاع روحی تان را به هم می ریزد. باید این حقیقت را بپذیرید که چنین حوادثی برای همگان رخ می دهد. باید حواستان باشد راهی پیدا کنید تا روحیه خود را نبازید. اگر به گوشه گیری ادامه بدهید، نه فقط خودتان افسرده خاطر می شوید، بلکه به اطرافیان هم آسیب می رسانید. وقتتان را با مطالعه کتاب یا رفتن به سینما پر کنید. به زودی خبری دریافت می کنید.

فال متولدین اسفند

خودتان را درگیر بازی دیگران نکنید. قصدتان خیر است، اما شما از تمام جریان باخبر نیستید. در نهایت پشیمان می شوید. از کسی که انتظار ندارید، خبری خواهید شنید که خوشحالتان می کند. حواستان به سلامت یکی از اطرافیانتان باشد، حتی اگر به نظرتان مسئله مهمی نیست، بهتر است شما به او اجازه بی توجهی بیش از حد به خودش را ندهید. قولى براى همکارى داده اید، پاى حرف و قول تان بایستید و تا جایى که می توانید او را کمک کنید.

منبع خبر: رکنـا