امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، شب دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی از افشین قطبی دعوت به همکاری کرد تا به او کمک کند. اینکه واکنش افشین قطبی به این پیشنهاد چیست، موضوعی بود که آن را از مهدی حاج‌باقر مدیر برنامه افشین قطبی پیگیری کرد. وی در این باره گفت: در گفت‌وگویی که […]

- واکنش مدیربرنامه افشین قطبی به پیشنهاد حضور در تیم ملی ایران

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، شب دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی از افشین قطبی دعوت به همکاری کرد تا به او کمک کند.

اینکه واکنش افشین قطبی به این پیشنهاد چیست، موضوعی بود که آن را از مهدی حاج‌باقر مدیر برنامه افشین قطبی پیگیری کرد. وی در این باره گفت: در گفت‌وگویی که با افشین قطبی داشتم او از حُسن نیت و دعوت قلعه‌نویی خیلی تشکر و برای همکاری با او در تیم ملی اعلام آمادگی کرد. قطبی همیشه به فوتبال ایران و امیر قلعه‌نویی علاقه داشته و امیدواریم این‌ اتفاق باعث رشد فوتبال ایران شود.

نکته جالب این که افشین قطبی در حال حاضر سرمربی تیم ونکوور کانادا است و مشخص نیست در صورت ارتباط با قلعه‌نویی، این همکاری به چه شکل خواهد بود!

بیشتر بخوانید: فقط به خاطر بدشانسی و اشتباه فردی در همه بازی‌ها گل خوردیم؟ ساختار دفاع عالی بود اما هر توپی آمد گل شد!/ حداقل یک اشتباه را گردن می‌گرفتی آقای قلعه‌نویی!

منبع: خبـر ورزشی