به گزارش زیرنویس از خوزستان ، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا جمعه جو نسبتاً پایداری بر استان خوزستان حاکم است و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود. وی افزود: پدیده غالب در این ایام در بخش‌های شرقی و شمالی مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و در […]

به گزارش زیرنویس از خوزستان ، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا جمعه جو نسبتاً پایداری بر استان خوزستان حاکم است و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی افزود: پدیده غالب در این ایام در بخش‌های شرقی و شمالی مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و در شهر‌های صنعتی و مرکزی غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها مورد انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: از اوایل شنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد استان می‌شود و تا دوشنبه سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی و شرقی خواهد شد.  

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: تا پایان این هفته شمال خلیج فارس تقریبا آرام و در بعضی ساعات نیمه مواج پیش بینی می‌شود.

وی می‌گوید: در شبانه روز اخیر امیدیه و آبادان با ۲۴ و ایذه با ۱.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و اهواز به بیشینه دمای ۲۳.۴ و کمینه دمای ۱۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع خبر: رکنـا