نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت وحید کاظمی و کمک هایش در مسابقه پرسپولیس وتراکتور تبریز گفت:  تیم داوری عملکرد خوبی داشت هر دو گلی که پرسپولیس زد در شرایط درست زده شد. تمامی آفسایدهای اعلام شده از مهاجمان تراکتور و پرسپولیس هم همین طور  کمک داور ها به خوبی پرچم زدند. وی افزود: در […]

- کارشناس داوری گل‌های مشکوک پرسپولیس و اخطار جنجالی/ کارت زرد بیرانوند درست بود؟

نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت وحید کاظمی و کمک هایش در مسابقه پرسپولیس وتراکتور تبریز گفت:  تیم داوری عملکرد خوبی داشت هر دو گلی که پرسپولیس زد در شرایط درست زده شد. تمامی آفسایدهای اعلام شده از مهاجمان تراکتور و پرسپولیس هم همین طور  کمک داور ها به خوبی پرچم زدند.

وی افزود: در دقیقه ۳۷مسابقه که مهدی ترابی در محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد هیچ خطایی رخ نداد و ادامه بازی کاملا تصمیم درست داور بود.  

رودنیل با اشاره به ضربه مشت بیرانوند به صورت بازیکن تراکتور گفت: در دقیقه ۷۲ بیرانوند ابتدا توپ را مشت کرد و بعد از آن دستش به صورت بازیکن تراکتور برخورد و خطایی رخ نداد.

این کارشناس داوری در مورد اخطار به بیرانوند در دقیقه ۵+۹۰ گفت: این اخطار دقیقا مشابه اخطاری بود که علیرضا فغانی به بازیکن عراقی در جام ملت‌های آسیا نشان داد و دلیلش هم تاخیر در شروع بازی بود. امروز هم کاظمی داور مسابقه به بیرانوند به دلیل تاخیر در شروع مسابقه کارت زرد نشان داد و اعتراض دروازه بان پرسپولیس بی‌مورد بود.

بیشتر بخوانید: معجزه عیسی؛ پرسپولیس به یک‌قدمی استقلال رسید/ اولین پیروزی اوسمار، مقابل تراکتور رقم خورد

منبع: خبـر ورزشی