مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از افزایش ۱۳ درصدی ذخیره سدهای استان خبر داد و گفت: سد «تنگ حمام» در شرایط سرریز است.     رسول فرهادی با اشاره به بارش‌های خوب چند وقت اخیر و وضعیت ذخیره سدهای استان، گفت: در حال حاضر از ظرفیت یک میلیارد و ۳۴۵میلیون مترمکعبی ۱۲ سد استان، حدود […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از افزایش ۱۳ درصدی ذخیره سدهای استان خبر داد و گفت: سد «تنگ حمام» در شرایط سرریز است.

 

سد 70 میلیون متر مکعبی در این استان سرریز کرد

 

رسول فرهادی با اشاره به بارش‌های خوب چند وقت اخیر و وضعیت ذخیره سدهای استان، گفت: در حال حاضر از ظرفیت یک میلیارد و ۳۴۵میلیون مترمکعبی ۱۲ سد استان، حدود ۷۵۱ میلیون مترمکعب آن پُر و حدود ۵۹۴ میلیون مترمکعب آن خالی است.

 

وی درصد پُرشدگی کنونی سدهای استان را نیز ۵۵.۸ درصد اعلام کرد و افزود: ۴۴.۲ درصد ظرفیت سدهای استان نیز خالی است.

 

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، سد تنگ حمام قصرشیرین با ظرفیت حدود ۶۹.۷ میلیون مترمکعب اکنون در حالت سرریز قرار دارد.

 

فرهادی آورد سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری (اول مهر ۱۴۰۲) تاکنون را نیز ۵۳۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد وخاطرنشان کرد: میزان ذخیره سدهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد بیشتر شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد، بخشی از آورد حاصل از بارش‌های اخیر باز هم به ذخیره سدهای استان اضافه شده و شاهد بهبود ذخایر سدها باشیم.

ایسنا

+