به گزارش زیرنویس، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که موافقت کنست با پیشنهاد نتانیاهو مبنی بر مخالفت با به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین، ثابت می‌کند که تنها راه پیش روی ملت فلسطین، مقاومت است. اسامه حمدان در گفت‌وگو با المیادین تصریح کرد: مقاومت امروز به رؤیای متوهمانه نتانیاهو برای اجرای […]

به گزارش زیرنویس، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که موافقت کنست با پیشنهاد نتانیاهو مبنی بر مخالفت با به رسمیت شناختن یکجانبه کشور فلسطین، ثابت می‌کند که تنها راه پیش روی ملت فلسطین، مقاومت است.

اسامه حمدان در گفت‌وگو با المیادین تصریح کرد: مقاومت امروز به رؤیای متوهمانه نتانیاهو برای اجرای پروژه ایدئولوژیک صهیونیسم پایان داد.

حمدان افزود: آنچه دولت آمریکا می‌گوید، در واقع یک نوع گمراه سازی با هدف اعمال فشار بر مقاومت است که البته راه به جایی نخواهد برد.

وی گفت: پروژه مقاومت با وجود اهمیت ویژه‌ای که آن‌ها دارند وابسته به اشخاص و افراد نیست، بلکه پروژه ملت فلسطین است.

این رهبر حماس بیان کرد که روابط نیروهای محور مقاومت با خون و جانفشانی نوشته و بافته شده است و تبلیغات سو هرگز نمی‌تواند آن را تحت تأثیر قرار دهد.

اسامه حمدان افزود که مقاومت فلسطین به محور مقاومت چشم امید داشته و دارد و همچنان یقین دارد که این راه به آزادی خواهد رسید.

حمدان با اشاره به اینکه دولت آمریکا هرگز یک میانجی بی‌طرف نبوده بلکه همیشه شریک و همپیمان رژیم اشغالگر بوده، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین نتایج نبرد طوفان الاقصی این بود که طرح‌های آمریکا برای ترسیم نقشه منطقه طبق منافع واشنگتن و تل آویو را متوقف کرد.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی همچنان در حمله زمینی به رفح مردد است، زیرا هرچه حمله و عملیات در غزه انجام داده، کاملاً بی‌نتیجه بوده است.

منبع: مـهر