«تابناک با تو» – اگر از دوست داران بازی‌های ویدیویی باشید خوب می‌دانید که ژانر Third-Person بخش عجیبی از تاریخ بازی بوده است. این سبک جدید امروزه میزبان گیم‌های مطرح بسیاری بوده که اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سوم شخص هستید می‌توانید با ما همراه باشید، زیرا تصمیم داریم شما را با لیستی از بهترین […]

بهترین بازی‌های سوم شخص در سکو‌های مختلف (صبح من)

بهترین بازی‌های سوم شخص در سکو‌های مختلف (صبح من)«تابناک با تو» – اگر از دوست داران بازی‌های ویدیویی باشید خوب می‌دانید که ژانر Third-Person بخش عجیبی از تاریخ بازی بوده است. این سبک جدید امروزه میزبان گیم‌های مطرح بسیاری بوده که اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سوم شخص هستید می‌توانید با ما همراه باشید، زیرا تصمیم داریم شما را با لیستی از بهترین بازی‌های سوم شخص برای پلتفرم‌های مختلف آشنا کنیم.

شناخت بازی‌های سوم شخص کار دشواری نیست، زیرا با یک سرچ ساده می‌توانید به ده‌ها بازی دسترسی پیدا کنید. ولی شناخت بهترین بازی‌های سوم شخص کار دشواریست؛ زیرا در این زمینه شاهد حضور بازی‌های بسیاری خواهید بود که فاکتورگیری آن‌ها برایتان سخت خواهد بود.

اگر از دوست داران بازی‌های ویدیویی باشید خوب می‌دانید که ژانر Third-Person بخش عجیبی از تاریخ بازی بوده است. این سبک جدید امروزه میزبان گیم‌های مطرح بسیاری بوده که اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سوم شخص هستید می‌توانید با ما همراه باشید، زیرا تصمیم داریم شما را با لیستی از بهترین بازی‌های سوم شخص برای پلتفرم‌های مختلف آشنا کنیم که در آن شاهد حضور بازی‌های مطرح بسیاری خواهید بود. لازم است بدانید که انتخاب بازی‌های فهرست براساس نظرات جهانی بوده است.

بهترین بازی‌های سوم شخص

یکی از تاثیرگذارترین سبک‌هایی که سبب محبوبیت ژانر سوم شخص شد، سبک تیراندازی بوده است. در بازی‌های تیراندازی شما با جنبه جدیدی از نبرد‌ها مواجه خواهید شد که بسته به سبک و سلیقه خود می‌توانید کاراکتر مربوط را به شکل سینمایی مدیریت کنید. در این ژانر، هرج‌ومرج به شکل ویژه‌ای رویت می‌شود که پیشنهاد ما به شما آشنایی با لیست بهترین بازی‌های سوم شخص بوده است که در این لیست شاهد حضور بازی‌های قدیمی و جدید خوبی خواهید بود.

۱. مکس پین ۲

پلتفرم‌های بازی: مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۲، ایکس‌باکس

بهترین بازی‌های سوم شخص در سکو‌های مختلف (صبح من)

مکس پین از بهترین بازی‌های تیراندازی سوم شخص بوده که در سال ۲۰۰۱ برای پلتفرم‌های مختلفی که در فوق به آن‌ها اشاره شده منتشر شده است. بد نیست بدانید این بازی به نسبت نسخه‌های بعدی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد میزبان جذابیت‌های بیشتری بوده است. این موضوع سبب شده تا بازی که یک محصول ایده آل در سبک‌های مختلف به ویژه بازی‌های سوم شخص تبدیل شود. بد نیست بدانید این بازی تفنگی با ظرافت خاصی توسعه یافته است. از دیگر نکات مرتبط با این بازی می‌توان به طراحی دیدنی و عالی آن اشاره داشت که در طول گیم پلی شاهد ترکیب عالی از نوآوری‌های سبک مکس پین و بازی‌های تیراندازی خواهید بود. بازی مکس پین ۲ با برخورداری از داستان مناسب توانسته ایده پردازی‌های جدیدی را به نمایش بگذارد که در گیم پلی آن شاهد مکانیک‌های اغراق آمیز بسیار خوبی نیز خواهید بود. این محصول در لیست بهترین بازی‌های سوم شخص رتبه نخست را کسب نموده است.

۲. Gears of War ۲

پلتفرم‌های بازی: سرویس ابری بازی‌های اکس‌باکس، ایکس‌باکس ۳۶۰

بهترین بازی‌های سوم شخص در سکو‌های مختلف (صبح من)

دومین بازی این لیست Gears of War ۲ نام داشته که مربوط به سال ۲۰۰۶ بوده است که در زمان عرضه به عنوان یک محصول اغراق آمیز شناخته شد. لازم است بدانید این بازی تیراندازی که میزبان سبک سوم شخص بوده در نوع خودش یکی از بهترین‌ها بوده، زیرا در ژانر Gears قابل اعتماد بوده است. این بازی یک محصول تیراندازی سنگین بوده که در زمان خودش به عنوان نسل جدیدی از بازی‌های تیراندازی شناخته شد که در آن زمان بدون ایراد هم نبود، اما با تمام کم و کاستی‌های خود توانست امتیاز خوبی را از سوی گیمر‌ها دریافت کند. طراحی ایده‌آل و وجود مکانیک‌های جهش یافته در سبک طراحی بصری بازی یکی دیگر از عوامل محبوبیت بازی و حضور آن در لیست بهترین بازی‌های سوم شخص بوده است.

۳. Spec Ops: The Line

پلتفرم‌های بازی: پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰، لینوکس، مایکروسافت ویندوز، مک‌اواس

بهترین بازی‌های سوم شخص در سکو‌های مختلف (صبح من)

بازی Spec Ops: The Line یک اثر تیراندازی در میدان‌های نظامی بوده است که در گیم پلی آن شاهد سلاح‌های مدرن بسیاری خواهید بود. لازم است بدانید این بازی در سبک گیم‌های تیراندازی اول شخص و سوم شخص گزینه خوبی برای سرگرمی بوده که سبک و ماهیت بازی مبتنی بر اقدامات گروهی بوده که با حضور در کنار دیگر اعضای تیم خود می‌توانید به سراغ پایان دادن به مراحلی باشید که از سوی سازنده برای شما در نظر گرفته شده است.

مهمتر از از هر کاری که فکرش را می‌کنید باید به دنبال نابودسازی سربازان دشمن باشید که در این زمینه می‌توانید با استفاده از روش‌های فیزیکی و روانی روحی آن‌ها را تضعیف کنید. این بازی در روز‌های گذشته از استیم حذف شده است که دلیل حذف آن از این سرویس، عدم تمدید لایسنس‌های صوتی بازی بوده است که دیگر شاهد حضور بازی در استیم نخواهیم بود. نظر شما نسبت به حضور بازی Spec Ops: The Line در لیست بهترین بازی‌های سوم شخص چیست؟ با ما در ادامه همراه باشید و نظر خود را نسبت به این بازی بیان کنید.

۴. Ratchet & Clank: Rift Apart

پلتفرم‌های بازی: پلی‌استیشن ۵، مایکروسافت ویندوز

بهترین بازی‌های سوم شخص در سکو‌های مختلف (صبح من)

چهارمین عنوان این لیست، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart نام داشته است که در ابتدا در انحصار پلی استیشن ۵ بود و با تصمیم گیری سونی برای مایکروسافت ویندوز نیز عرضه شد. این بازی یک مکان امن برای دوستداران تیراندازی سوم شخص بوده که بد نیست بدانید در طول گیم پلی آن به شما هم اجازه انجام کار‌های مختلفی داده خواهد شد. سلاح‌های پیچیده بسیاری برایتان در نظر گرفته شده که با دستیابی به آن‌ها می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی به دنبال نابودسازی دشمنان خود باشید. لازم است بدانید این بازی از طریق استودیو اینسامنیاک گیمز توسعه و منتشر شده است که همین موضوع سبب شده تا شاهد ساختار‌های گرافیکی و بصری بسیاری در بازی باشیم. طراحی برجسته بازی سبب افزایش حجم آن نیز شده است که اگر در این زمینه مشکلی ندارید پیشنهاد می‌شود که به سراغ این بازی سوم شخص بروید که بی‌وقفه می‌تواند شما را سرگرم جذابیت‌های بسیاری نماید. فارغ از این موضوعات باید بدانید که در بازی از سیستم‌های مبارزه‌ای خوبی استفاده شده است که این موضوع می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

۵. Returnal

پلتفرم‌های بازی: پلی‌استیشن ۵، مایکروسافت ویندوز

بهترین بازی‌های سوم شخص در سکو‌های مختلف (صبح من)

بازی ریترنال یک گزینه عالی و شگفت انگیز و از همه مهمتر تاثیرگذار در سبک بازی‌های سوم شخص بوده است که بد نیست بدانید این محصول تیراندازی در طول مراحل به یک جهنم واقعی تبدیل خواهد شد. این بازی اکشن سوم شخص با اوضاع طاقت فرسای خود توانسته رفلکس‌های جذابی را در اختیار گیمر‌ها قرار دهد که برای دفعات متنوع می‌تواند شما را به چالش بکشد و سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی شود. ساختار‌های اولیه بازی شما را در مکان‌های مختلفی قرار می‌دهد که به عنوان یکی از محافظان بزرگ باید تجربیات خود در سبک بازی‌های اکشن آرکید را به نمایش بگذارید. این موضوع سبب خواهد شد تا با یک سری عناوین ترسناک نیز مواجه باشید که درطول بازی سبب افزایش استرس شما خواهد شد و راهی جز عبور از آن‌ها نخواهید داشت.

سخن پایانی

معرفی فهرست بهترین بازی‌های سوم شخص به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این لیست به بازی‌های خوبی اشاره شد. با این تفاسیر و معرفی بازی‌های فوق نظرتان نسبت به موارد موجود چیست؟ شما عزیزان می‌توانید نظر خود نسبت به بازی‌های معرفی شده را بیان کنید. همچنین اگر بازی خوب دیگری سراغ دارید که در لیست به آن اشاره نشده می‌توانید با ما دربخش نظرات همراه باشید و گزینه‌های مدنظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: صبح من

+