داماد عصبانی که اقدام به قتل پدرزن خود کرده بود دستگیر شد. به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری خانوادگی که منجر به قتل یکی از شهروندان در شهر جدید مهستان شده بود، تیمی ویژه از […]

داماد عصبانی که اقدام به قتل پدرزن خود کرده بود دستگیر شد.

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری خانوادگی که منجر به قتل یکی از شهروندان در شهر جدید مهستان شده بود، تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ برای بررسی موضوع تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که داماد خانواده به دلیل اختلاف‌ با همسرش اقدام به تیراندازی به سمت باجناق و پدرزن خودش کرده که در این حادثه پدر ۵۱ ساله به دلیل شدت جراحت به قتل رسید.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ با انجام اقدامات خاص پلیسی مقتول را به مقر انتظامی هدایت و او دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم از متهم، خاطرنشان کرد که قاتل پس از اقرار به قتل برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.