پسر نوجوان قاتل می‌گوید پدرش به مادرش سوءظن داشت و به همین دلیل با چاقو به آنها حمله کرد.   مرد شکاک که همسرش را کشته و فرزندش را با ضربه چاقو مجروح کرده‌ است به زودی پای میز محاکمه می‌رود.   متهم بعد از وارد کردن دو ضربه چاقو به همسر و فرزندش آنها […]

 پسر نوجوان قاتل می‌گوید پدرش به مادرش سوءظن داشت و به همین دلیل با چاقو به آنها حمله کرد.

 

مرد شکاک که همسرش را کشته و فرزندش را با ضربه چاقو مجروح کرده‌ است به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

 

متهم بعد از وارد کردن دو ضربه چاقو به همسر و فرزندش آنها را در خانه رها و فرار کرد.

 

پسر نوجوان که با سختی زیاد با اورژانس تماس گرفته بود، درخواست کمک کرد و گفت: من و مادرم چاقو خورده‌ایم و خونریزی داریم.

 

پس از حضور اورژانس و پلیس در محل و آغاز تحقیقات، پسر نوجوان که وضعیت بهتری داشت گفت: پدر و مادرم دعوا کردند. پدرم به من و مادرم حمله کرد و ما را با چاقو زد و بعد فرار کرد. من نمی‌دانم حالا کجاست.

 

یک روز بعد خبر رسید زن میانسال به نام نسترن جانش را از دست داده‌ است. به این ترتیب تحقیقات در این پرونده تحت عنوان قتل ادامه پیدا کرد.

 

مدتی بعد حمید، شوهر نسترن، بازداشت شد. او به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم به من بی‌توجهی می‌کرد و من فکر می‌کردم او با کسی دیگر ارتباط دارد. روز حادثه طبق معمول سر این موضوع با هم درگیر شدیم و کنترل خودم را از دست دادم. به همین خاطر هم او و پسرم را با چاقو زدم و از این اتفاق پشیمان هستم.

 

در ادامه پسر مقتول شکایت خود را مطرح کرد و گفت: پدر و مادرم سال‌هاست که با هم دعوا دارند. مادرم چند سال قبل زیر کتک‌های پدرم دچار شکستگی پا شد و تصمیم گرفت از او جدا شود. من هم با مادرم زندگی می‌کردم، ما با هم دادگاه خانواده هم رفتیم اما پدرم التماس کرد که مادرم برگردد و او هم قبول کرد. پدرم به مادرم سوءظن داشت. روز حادثه مادرم بیرون رفته بود. به محض اینکه برگشت، پدرم او را زیر کتک گرفت و من را که برای مداخله رفته بودم، زد. او با چاقو ضربه‌ای به سرم زد و بعد هم مادرم را زد. من از او شکایت دارم و خواستار مجازاتش هستم.

 

به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. متهم به‌زودی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه می‌شود.

اعتمادآنلاین

+