مرد قاچاقچی که متهم است در زمان مرخصی از زندان، مادرزن سابقش را به قتل رسانده، برای بار دوم به قصاص محکوم شد. متهم مدعی است مادرزنش را نکشته است اما قضات به استناد مدارک موجود در پرونده او را به قصاص محکوم کردند. این پرونده سال ۹۹ با پیدا شدن جسد سوخته زنی به […]

مرد قاچاقچی که متهم است در زمان مرخصی از زندان، مادرزن سابقش را به قتل رسانده، برای بار دوم به قصاص محکوم شد.

مجازات مرد قاچاقچی برای قتل مادرزن سابقش

متهم مدعی است مادرزنش را نکشته است اما قضات به استناد مدارک موجود در پرونده او را به قصاص محکوم کردند. این پرونده سال ۹۹ با پیدا شدن جسد سوخته زنی به نام ژیلا گشوده شد. پسر مقتول به ماموران گفت مادرش با داماد سابق‌شان به نام رامین قرار ملاقات داشته و بعد از آن دیگر خبری از مادرش نشده است.

پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای بازداشت رامین آغاز کرد و مشخص شد او قاچاقی مواد مخدر و محکوم به اعدام است که بعد از موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با درخواستش از اعدام نجات پیدا کرده و به ۲۵ سال حبس محکوم شده‌ است.

رامین در روزهای کرونا در مرخصی از زندان به سر می‌برد که با مادرزنش قرار ملاقات گذاشت تا اختلاف مالی خود را حل کنند؛ اما بعد از قتل زن میانسال متواری شد.

مدتی بعد رامین بازداشت شد. او به قتل اعتراف نکرد و مدعی شد نمی‌داند چه کسی این زن را کشته‌ است. او گفت: مادرزنم از من خواست مزاحم دخترش نشوم چون بیماری سرطان دارد و بعد هم قرار شد من با طلبی که از دوستم داشتم بدهی او را بدهم. بعد از این توافق از هم جدا شدیم. وقتی شنیدم مادرزنم کشته شده‌ است از ترس فرار کردم، چون من سابقه‌دار هستم فکر کردم سراغم می‌آیند و مرا متهم می‌کنند.

رامین در دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. رأی صادره مورد اعتراض او قرار گرفت و پرونده به شعبه هم‌عرض رفت.

در جلسه رسیدگی متهم یک بار دیگر پای میز محاکمه رفت و قتل را انکار کرد و مدعی شد او را اشتباهی گرفته‌اند. اولیای ‌دم هم معتقد بودند رامین به‌دروغ قتل را انکار می‌کند و برای او درخواست قصاص کردند. بعد از پایان جلسه دادگاه قضات بعد از شور چندروزه متهم را یک بار دیگر به قصاص محکوم کردند.

اعتمادآنلاین

+