با کارت زردی که علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تراکتور از وحید کاظمی گرفت، بازی بعدی تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد و پرسپولیسی که مدت‌هاست فقدان یک جانشین مطمئن برای بیرو را روی نیمکت حس می‌کند، با چالشی جدی رو به رو کرد. جانشین بیرانوند در تقابل با ذوبی‌ها به احتمال زیاد […]

- امتحان سخت برای جوان اول پرسپولیس/ جانشین بیرانوند کیست؟

با کارت زردی که علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تراکتور از وحید کاظمی گرفت، بازی بعدی تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد و پرسپولیسی که مدت‌هاست فقدان یک جانشین مطمئن برای بیرو را روی نیمکت حس می‌کند، با چالشی جدی رو به رو کرد.

جانشین بیرانوند در تقابل با ذوبی‌ها به احتمال زیاد امیررضا رفیعی خواهد بود. گلر جوانی که تنها ۲۱ سال سن دارد و اولین بازی خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

او پیش از این مدتی را در نساجی مازندران بود اما آنجا هم فرصت بازی به او نرسید. دروازه‌بانی که در رده جوانان سابقه عضویت در پیکان، سایپا و مقاومت را داشته و به نظر می‌رسد آزمونی سخت پیش روی اوست. چالشی که رفیعی امیدوار است سربلند از آن بیرون آمده و خود را به اوسمار و هواداران ثابت کند.

گفتنی است رفیعی ظهر امروز در دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل عقاب تهران درون دروازه سرخپوشان قرار گرفت و موفق شد کلین شیت کند.

بیشتر بخوانید: نتیجه بازی پرسپولیس – تراکتور ۳ – ۰ می‌شود؟

منبع: خبـر ورزشی