به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ملاک عمل برای رأی گیری سیستم‌های احراز هویت است و دیگر نیاز به مهر شدن شناسنامه نیست. رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ملاک عمل برای رأی گیری سیستم‌های احراز هویت است و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ملاک عمل برای رأی گیری سیستم‌های احراز هویت است و دیگر نیاز به مهر شدن شناسنامه نیست.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ملاک عمل برای رأی گیری سیستم‌های احراز هویت است و دیگر نیاز به مهر شدن شناسنامه نیست.

سید جواد هاشمی مهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: با توجه به اینکه با درج مهر در شناسنامه برخی رسانه‌های معاند سعی در سو استفاده برای تشویش اذهان عمومی را داشتند امسال برای رفع ابهام برای عدم اجباری بودن شرکت در انتخابات ثبت مهر در شناسنامه حذف شده است.

وی با بیان اینکه رفتارهای انتخاباتی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی رصد می‌شود، افزود: تبلیغات زود هنگام توسط داوطلبان انتخابات مجلس ممنوع است.