به گزارش زیرنویس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با الهلال اظهار داشت: دو تیم خوب، بازی خوب و جو خیلی خوبی را در ورزشگاه شاهد بودیم. او ادامه داد: بازی لیگ قهرمانان آسیا بود، الهلال تیم قوی است اما لیاقت برد را داشتیم، هم ما و هم تیم […]

به گزارش زیرنویس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با الهلال اظهار داشت: دو تیم خوب، بازی خوب و جو خیلی خوبی را در ورزشگاه شاهد بودیم.

او ادامه داد: بازی لیگ قهرمانان آسیا بود، الهلال تیم قوی است اما لیاقت برد را داشتیم، هم ما و هم تیم حریف شانس گلزنی داشتیم که گل نزدیم، بازی تا زمانی که ۱۱ مقابل ۱۱ بود بالانس خوبی داشت. نمی‌خواهم بی‌ادب باشم و باید محترمانه جواب دهم، فکر نمی‌کنم به سطح اروپا برسند؛ بازیکنان خوبی دارند اما باید اروپا بازی کنند تا بدانند در اروپا چه اتفاقی می‌افتد، بهترین ترکیب عربستان و آسیا را دارند و آرزوی موفقیت برای آن‌ها در آینده دارم.

سرمربی سپاهان افزود: به دنبال این هستیم که به عنوان یک تیم برنده باشیم، به سازماندهی تیم تکیه می‌کنیم، کیفیت خودمان را داریم و زیاد به حریفان فکر نمی‌کنیم، به تیم خودم بیشتر فکر می‌کنم؛ الهلال تیم خوبی دارد، بازی کردن مقابل آن‌ها ساده نیست، چه برسد با یک بازیکن کم‌تر که در هر ۲ بازی رفت و برگشت این اتفاق افتاد.

او تصریح کرد: آرزو می‌کنم داور کاری که باید را انجام دهد و باور دارم برای بهترین خودشان اینجا هستند، نمی‌شود گفت، نظر دیگری روی این اتفاقات داشته باشم، شاید به چیزی که به نفع خودم است، فکر کنم و بعداً بفهمم اشتباه کردم. در ایران و اینجا شاید داور می‌توانست با کارت زرد لحظه را خاتمه دهد، معمولاً تصمیم اول درست‌ترین است اما وقتی به VAR می‌روید، وقت دارید به چیزهای دیگری فکر کنید که این اتفاق افتاد. به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم، تیم مقابل جابجایی خطوط مختلف تیم مقابل خوب بود و در کل بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم.

منبع: مـهر