به گزارش زیرنویس، بابک جوادی مجلج، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در جریان بازدید از غرفه زیرنویس در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفتگو با خبرنگار زیرنویس گفت: من کاندیدای مستقل هستم و با اطمینان می گویم که نمایندگانی که با […]

به گزارش زیرنویس، بابک جوادی مجلج، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در جریان بازدید از غرفه زیرنویس در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفتگو با خبرنگار زیرنویس گفت: من کاندیدای مستقل هستم و با اطمینان می گویم که نمایندگانی که با لیست شرکت کرده اند، بدون برنامه هستند. من به مجلس مردم سالار و بانشاط اعتقاد عمیق دارم اما این اعتقاد عمیق با لیست تکمیل نمی شود.

باید از لیست عبور کنیم

جوادی مجلج در ادامه گفت: تجربه های دوره های قبل ثابت کرده است اما این در حالی است که اعضای لیست حتی از همدیگر هم خبر ندارند، زیرا دیگران لیست را تعیین می کنند و این قدرت برای مردم نیست. مسئله دیگر اینکه احزاب واقعی وجود ندارد. این در حالی است که رای حق الناس است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده مستقل می تواند در بازی قدرت نمایندگانی که با لیست وارد مجلس می شوند، برای مردم کار کند، گفت: ما یک نماینده مجلس داریم و یک نماینده مردم در مجلس داریم و نمایندگانی که با لیست وارد می شوند، همان نمایندگان مجلس و وامدار مجلس و قدرت هستند و برای مردم خدمتی متصور نیستند اما نماینده مردم در کنار مردم و با مردم است و خود را جدای از مردم نمی داند.

کوروش کمپانی از چهره ها استفاده کرد

جوادی مجلج با بیان اینکه دوره های قبل این لیست ها مردم را فریب داده است، گفت: مثال بارز این مسئله کوروش کمپانی است. وقتی مردم به لیست و چهره ها اتکا می کنند، عاقبت آن کوروش کمپانی می شود، زیرا این شرکت از چهره ها برای غارت مردم استفاده کرد، بنابراین باید از لیست عبور کنیم. بنابراین باید کسی را انتخاب کنیم که دغدغه مردم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه این دوره ۴ ساله به راحتی می گذرد، گفت: اما مسئله این است که در این ۴ سال مشکلات مردم را می توان حل کرد. این در حالی است که در دوره های گذشته نیازی به نماینده تهران نداشتیم، زیرا کار و خدمت آنها برای مردم ملموس نبود و از حوزه انتخاباتی خود و مشکلات مردم غفلت کردند و از هیچ کدام از آنها خبری ندارند.

جوادی مجلج درخصوص وعده های نمایندگان که به سرعت به دست فراموشی سپرده می شود، افزود: نمایندگان دو وظیفه اصلی قانونگذاری و نظارت بر قانون را به عهده دارند و اگر قانون درستی در مجلس تصویب شود، مردم هم احساس می کنند که مجلس در راس امور است اما مسئله اصلی این است که نمایندگان نباید نخبگان، اندیشکده ها و پژوهشگرها را فراموش کنند و خود را درگیر فراکسیسیون های مجلس کنند. بنابراین مردم باید با انتخاب درست فردی را انتخاب کنند که مردمی باشند و شعار من نه به لیست است تا بتوانیم مسیر درست را برای حل مشکلات مردم ریل گذاری کنیم.

وی در آخر با اشاره به جمعیت ۱۹ میلیون نفری تهران گفت: ما باید برای مردم برنامه درستی داشته باشیم، تا بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم و در حد شعار باقی نمانیم و برای آبادانی حوزه انتخاباتی خود تلاش کنیم. من به شخصه برای اتباع بیگانه برنامه دارم تا بتوانم این معضل مهم را حل کنم و اجازه ندهم مشکلات مردم افزوده شود اما متاسفانه نمایندگان در حال حاضر از رسانه ها و خبرنگاران دور هستند.

منبع خبر: رکنـا