به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  نیمار با ارسال ۱۵۰ هزار یورو برای پرداخت هزینه دادگاه به دنی آلوز، هم‌تیمی سابق خود در بارسلونا، کمک کرد. طبق گزارش UOL برزیل، آلوز به دلیل مشکل مالی‌ای که داشت به هم‌تیمی سابق خود پیام داد. نیمار در تاریخ ۹ اوت ۱۵۰ هزار یورو را به عنوان […]

- کمک مالی ویژه نیمار به آلوز

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  نیمار با ارسال ۱۵۰ هزار یورو برای پرداخت هزینه دادگاه به دنی آلوز، هم‌تیمی سابق خود در بارسلونا، کمک کرد.

طبق گزارش UOL برزیل، آلوز به دلیل مشکل مالی‌ای که داشت به هم‌تیمی سابق خود پیام داد. نیمار در تاریخ ۹ اوت ۱۵۰ هزار یورو را به عنوان “کاهش غرامت برای خسارت وارده” به حساب دادگاه اسپانیا واریز کرد.

گمان می‌رود که این رقم پرداختی تأثیری جدی روی طول مدت مجازات تعیین شده داشته باشد. آلوز در پرنده اتهام به تجاوز به حداقل ۴ سال حبس در روز پنجشنبه محکوم شد.

دادگاه‌های اسپانیا می‌توانند افرادی را که به اتهام جنایات جنسی مجرم شناخته شوند، حداکثر تا ۱۲ سال مجازات کنند. ملی پوش سابق برزیل متهم به تجاوز به یک زن ۲۳ ساله در دسامبر ۲۰۲۱ است.

این رسانه برزیلی تایید کرد که کمک نیمار ضروری بود، زیرا دارایی‌های آلوز پس از طلاق او از دینورا سانتانا، همسر سابقش، مسدود شده است. همسر سابق آلوز به دلیل عدم پرداخت نفقه شکایت کرده است.

ارتباط آلوز با نیمار فقط به کمک مالی محدود نمی‌شود. در ۲۸ ژوئن آلوز، گوستاوو شیستو، یکی از وکلای قدیمی شرکت پدر نیمار را به عنوان وکیل خود منصوب کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا