سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صراحت در این باره گفت استقلال یک بازیکن جدید دیگر به ترکیب اضافه خواهد کرد. پیش از این جواد نکونام گفته بود پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه با جذب میلاد فخرالدینی و بازگشت زبیر نیک نفس بسته می‌شود اما ممکن است باشگاه استقلال از لیستی که […]

- آخرین خرید زمستانی استقلال کیست؟

سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صراحت در این باره گفت استقلال یک بازیکن جدید دیگر به ترکیب اضافه خواهد کرد.

پیش از این جواد نکونام گفته بود پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه با جذب میلاد فخرالدینی و بازگشت زبیر نیک نفس بسته می‌شود اما ممکن است باشگاه استقلال از لیستی که جواد نکونام اعلام کرده بود، یک بازیکن جدید دیگر به ترکیب اضافه کند.

آخرین بازیکن جدید استقلال پیش بینی می‌شود از همان لیستی باشد که جواد نکونام به باشگاه اعلام کرده بود. او از بین گزینه‌های داخلی روی جذب محمدحسین اسلامی، فرشید باقری، مهدی تیکدری و چند بازیکن از تیم سپاهان تاکید داشت. البته باشگاه سپاهان اعلام کرده بود به تیم استقلال بازیکن نمی‌دهد و آبی‌ها در پست راست هم میلاد فخرالدینی را جذب کرده اند. در این صورت پیش بینی می‌شود، در روزهای آینده از بین فرشید باقری و محمدحسین اسلامی یکی استقلالی شود. استقلال برای جذب فرشید باقری باید به تیم مس بازیکن دهد و شرط حضور محمدحسین اسلامی هم درتیم استقلال پرداخت ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه ذوب آهن است.

نقل و انتقالات زمستانی ساعت ۲۴ هفتم اسفند به پایان می‌رسد. 

منبع: خبـر ورزشی