محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران
محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران

فارس نوشت: پلیس راهور: تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۸ فردا از جادهٔ قدیم کاشان – قم ممنوع است. افرادی که با وسایل نقلیه از شهر قم (خصوصاً جنوب شهر) و جادهٔ اراک قدیم،اصفهان که قصد ورود به محدوده‌ٔ جمکران را دارند ابتدا باید از طریق بلوار […]

- محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در قم و جمکران

فارس نوشت: پلیس راهور: تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۸ فردا از جادهٔ قدیم کاشان – قم ممنوع است.

افرادی که با وسایل نقلیه از شهر قم (خصوصاً جنوب شهر) و جادهٔ اراک قدیم،اصفهان که قصد ورود به محدوده‌ٔ جمکران را دارند ابتدا باید از طریق بلوار ولیعصر شرقی – شهرک قدس به سمت خیابان خضر نبی و خیابان ظهور به محدودهٔ مسجد جمکران وارد شوند که اتوبوس‌ها در پارکینگ خضر نبی متوقف و دیگر وسایل نقلیه با اعمال محدودیت به سمت پارکینگ ناظم‌زاده می‌روند.

افرادی که با وسایل نقلیه از آزادراه کاشان، آزادراه تهران-قم، جادهٔ قدیم کاشان و جادهٔ جعفریه و آزادراه گرمسار به  قم می‌آیند ابتدا به سمت میدان ۷۲ تن سپس کمربندی امام علی (ع) – میدان ولیعصر (عج)- میدان بقیه‌الله و به سمت میدان انتظار می‌روند.

ابتدا بار ترافیک از میدان بقیه‌الله به سمت پل بقیع هدایت و از مسیر خیابان امام حسن (ع) به سـمت پارکینگ آفتاب نیایش و طیبی هدایت می‌شوند. در صورت تکمیل ظرفیت، محدودیت میدان بقیه‌الله برداشته شده و بار ترافیک به سمت میدان منجی برای پارک‌کردن در ۲ طرف بلوار حضرت خدیجه(س) هدایت می‌شود.
 

منبع: اطلاعات انلاین