بررسی نطق انتخاباتی داوطلبان؛ از تغییر تا نبرد با گلادیاتورها
بررسی نطق انتخاباتی داوطلبان؛ از تغییر تا نبرد با گلادیاتورها

طی روز‌های تبلیغات کاندیدا‌های حوزه انتخابیه در مازندران، برخی داوطلبان تلاش کردند تا با برپایی ستاد‌های انتخاباتی و سفر به مناطق حوزه انتخابیه، به شور انتخاباتی در منطقه دامن زنند. بیشتر داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه مازندران اقدام به تشکیل ستاد‌های انتخاباتی کردند و با انتشار کلیپ‌های تصویری وسخنرانی‌های مختلف به بیان نظرات و دیدگاه‌هایشان پرداختند. […]

- بررسی نطق انتخاباتی داوطلبان؛ از تغییر تا نبرد با گلادیاتورها

طی روز‌های تبلیغات کاندیدا‌های حوزه انتخابیه در مازندران، برخی داوطلبان تلاش کردند تا با برپایی ستاد‌های انتخاباتی و سفر به مناطق حوزه انتخابیه، به شور انتخاباتی در منطقه دامن زنند.

بیشتر داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه مازندران اقدام به تشکیل ستاد‌های انتخاباتی کردند و با انتشار کلیپ‌های تصویری وسخنرانی‌های مختلف به بیان نظرات و دیدگاه‌هایشان پرداختند.

این داوطلبان شعار‌های مختلفی را برای بیان و طرح دیدگاه‌های خود برگزیدند تغییر مثبت، قرار همدلی گرفته تا نبرد با مافیای فساد و گلادیاتورها، توجه به طرح‌های عمرانی و اقتصادی، رفع مشکلات اشتغال از جمله این شعار‌ها است.

یک داوطلب در حوزه انتخابیه مازندران که طی روز‌های اخیر با موج زیادی از مخاطلبان و مردم روبرو شده است و با شعار تغییر به میدان آمده است، نطق‌های تبلیغاتی تاکنون با اقبال زیادی روبرو شده است.

داوطلبانی که برای تغییر آمدند

وی در مراسم افتتاح ستاد انتخابات در منطقه گفت: بنده برای تغییر آمدم، من آمدم برای توسعه اقتصادی و عمران و آبادانی. من آمدم تا با مشارکت و همت شما مردم عزیز دست‌های مافیای ثروت و قدرت را قطع کنم. به امید پیروزی و موفقیت همه ما در ۱۱ اسفند.

وی همچنین ادامه داد: امروز وارد عرصه انتخابات شدم، چون منطقه نیازمند حمایت مدیریتی در سطح کلان است.

داوطلب دیگری که در رزومه و کارنامه وی سوابق مختلفی دیده می‌شود، در نطق انتخاباتی خود با بیان اینکه انگیزه مضاعف برای خدمت به منطقه دارم و با روحیه خدمت در انتخابات حضور پیدا کردم، افزود: مطمئن باشید در طول سه سال اول حرف‌هایی را که امروز و در جلسات مکرر بیان می‌کنم به جامه عمل تبدیل می‌کنم و اگر در طول سه سال سال مردم به بنده اجازه دادند مجدد برای انتخابات ثبت نام می‌کنم و در غیر این صورت در سال سوم با مردم خداحافظی می‌کنم چرا که سال چهارم به عنوان طول مدت خدمتگراری محسوب می‌شود و نباید یکسال مانده به انتخابات را صرف تبلیغات و معرفی خود بپردازیم وعملکرد و کارنامه باید در سال آخر مردم را به سمت ما بیاورد نه آنکه دغدغه داشته باشم تا فلان فرد به عنوان مسؤول برگزینیم.

داوطلبانی که سابقه خدمت در کرسی مجلس دارند نیز در صحبت‌های انتخاباتی به کارنامه و عملکرد مجلس تاکید و اشاره دارند و اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و محرومیت زدایی که توسط دستگاه‌های گوناگون انجام شده است، را به عنوان عملکرد ارائه می‌دهند.

یکی از داوطلبان انتخابات و نماینده مجلس در مازندران بیان کرد: نه شاسی بلند و نه حقوق مجلس را گرفتم و نه سفر‌های مجلس را رفتم و جزو اولین نمایندگانی بودیم که دارایی‌های خود را مکتوب به قوه قضائیه اعلام کردم.

آنانی که صدای پای جوانان شدند

داوطلبان که به نسبت دیگران جوان‌تر هستند نیز خود را صدای پای جوانان معرفی می‌کنند و در نطق‌هایشان اعلام می‌کنند که این دفعه نوبت جوانان است.

یکی از داوطلبان حوزه انتخابیه غرب مازندران با بیان اینکه درد جوانان زیاد است و بزرگان باید یار و یاور جوانان باشند و تاکنون حرف‌های آنان شنیده و دیده نشد، ادامه داد: درد ما جوانان زیاد است، همان جوانانی که هیچ وقت دوست نداشتند دیده شوند. من همدم شما هستم و آمدم به جوانان اعتماد به نفس بدهم.

بررسی نطق انتخاباتی داوطلبان؛ از تغییر تا نبرد با گلادیاتور‌ها

نکته جالب آنکه داوطلبان با حضور در منطقه، نطق‌هایشان را به تناسب نیاز‌های آن مناطق طراحی و بیان می‌کنند، یک داوطلب انتخابات مجلس در سفر به مناطق بالادست و کوهستانی شهرستان چالوس به مشکلات جاده ارتباطی کندوان و انسداد مکرر آن اشاره کرد و آن را از دغدغه‌ها و مشکلات مردم شهرستان کلاردشت و مرزن آباد دانست و گفت: باید فکری به حال مردم منطقه کوهستانی بکنند و مرکز درمانی و بهداشتی در منطقه احداث شود تا به خاطر یکطرفه شدن جاده، زن باردار و یا بیماری چند روز در منطقه حبس نشود.

باید فکری به حال مردم منطقه کوهستانی بکنند و مرکز درمانی و بهداشتی در منطقه احداث شود تا به خاطر یکطرفه شدن جاده، زن باردار و یا بیماری چند روز در منطقه حبس نشود

وی همچنین به مشکلات اشتغال و بیکاری جوانان اشاره و اضافه کرد: شهرک صنعتی مرزن آباد که قرار بود ۱۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کند امروز انگار روی آن خاک مرده ریخته شده است، پل ساتره را چند سال آب برد و روستا‌های واسکول، دلیر، جاده‌های طویر وناتر دارای مشکلات متعددی هستند.

وزن داوطلبان از نظر جامعه علمی در دوره کنونی نیز قابل توجه هستند و افراد با درجه علمی بالایی در آن رقابت می‌کنند، یکی از داوطلبان که مورد حمایت جامعه نخبگانی نیز قرار گرفته است، با انتشار کلیپی به مسائل مختلف پرداخت و گفت: متأسفانه نه تنها جوانان بلکه مردم از شعار‌ها و وعده و وعید‌های دروغین آدم‌های تکراری خسته شدند و من از روز اول گفتم با دست خالی آمدم تا به جنگ گلادیاتور‌های تا دندان مسلح و به جنگ مافیای قدرت و ثروت بروم که در منطقه بیداد می‌کنند.

شور و حال انتخاباتی در منطقه هر روز به اوج خود می‌رسد و نوید از انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفند خواهد داد و بی شک برنده واقعی این رویداد ملی هم مردم و هم نامزد‌هایی هستند که برای ثبت حماسه ملی وارد میدان شدند.

منبع: مهر

+