به گزارش زیرنویس،سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال مراجعه شماری از شهروندان به کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب و طرح شکایت مبنی بر سرقت طلا همراه آنان به روش طلاقاپی، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران این کلانتری قرار گرفت. ماموران در گام نخست با اشاره به شباهت روش سرقت، مطمئن شدند […]

- طلاقاپ حرفه‌ای در جنوب تهران دستگیر شد

به گزارش زیرنویس،سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال مراجعه شماری از شهروندان به کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب و طرح شکایت مبنی بر سرقت طلا همراه آنان به روش طلاقاپی، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران این کلانتری قرار گرفت. ماموران در گام نخست با اشاره به شباهت روش سرقت، مطمئن شدند که تمامی سرقت‌ها از سوی یک نفر انجام شده است.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه ماموران پلیس گشت‌زنی های هدفمند خود را برای دستگیری سارقان آغاز کردند، گفت: گشت‌زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه ماموران، متهم را در حین سرقت از یکی از شهروندان مشاهده کرده و با اجرای یک عملیات پلیسی و ایجاد طرح مهار، او را که سوار بر موتورسیکلت بود، متوقف و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و سه رشته گردنبند طلا به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد، گفت: در ادامه متهم به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت از شهروندان به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

قاسم‌پور با بیان اینکه چندین نفر از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند، گفت:‌ برای متهم پرونده‌ای تشکل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی از سوی ماموران پلیس برای شناسایی دیگر مالباختگان و همچنین کشف جرائم احتمالی آنان در حال انجام است.

۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین