محمد خدابنده‌لو از ابتدای فصل در لیست خرید یحیی گل‌محمدی قرار داشت در پنجره زمستانی با دریافت رضایتنامه خود از باشگاه مس رفسنجان موفق شد تا پیراهن تیم قرمز را به تن کند. گزیده صحبت‌های محمد خدابنده‌لو را با همشهری درخصوص پیوستن به پرسپولیس را می‌توانید در زیر بخوانید: {لژیونر شدن با حضور در پرسپولیس} […]

- هوادار پرسپولیسم و در لیست خریدهای یحیی گل‌محمدی بودم/ این تیم از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران و آسیاست

محمد خدابنده‌لو از ابتدای فصل در لیست خرید یحیی گل‌محمدی قرار داشت در پنجره زمستانی با دریافت رضایتنامه خود از باشگاه مس رفسنجان موفق شد تا پیراهن تیم قرمز را به تن کند.

گزیده صحبت‌های محمد خدابنده‌لو را با همشهری درخصوص پیوستن به پرسپولیس را می‌توانید در زیر بخوانید:

  • {لژیونر شدن با حضور در پرسپولیس} صددرصد فرصت بزرگی است و البته این موضوع نیاز به زمان دارد.
  • {صحبت با اوسمار} من در لیست خریدهای یحیی گل‌محمدی بودم و وقتی هم ایشان از پرسپولیس جدا شدند توانستم با اقای اوسمار هم ارتباط بگیرم تا نظرش را بفهمم او هم مشتاق بود به پرسپولیس بپیوندم.
  • {هدف از حضو در پرسپولیس} هدفم صد درصد رسیدن به تیم ملی است اما حضور در پرسپولیس نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران و آسیا یکی از اهدافم بود. یکی از اهدافم در این تیم کنار رسیدن به لباس تیم ملی کسب جام هایی مختلف قهرمانی است.
  • {بمب پرسپولیس} شاید من هوادار پر پا قرص پرسپولیس بودم و مصاحبه‌ام در دوران کودکی منتشر شده که به عنوان بمب و ستاره از من عنوان می‌کنند. من هم بازیکنی هم مثل سایر بازیکنان و باید ستاره بودن را در زمین مسابقه ثابت کنم و در زمین خودم را ثابت کنم.
  • {پیش‌بینی قهرمانی پرسپولیس} تیم‌های بزرگ همیشه برای قهرمانی بازی می‌کنند حتی اگر شرایط شان بد باشد.

بیشتر بخوانید: دروازه‌بان جدید به پرسپولیس پیوست/ قرارداد گزینه یحیی گل‌محمدی امضا شد

منبع: خبـر ورزشی