به گزارش زیرنویس، پس از پنج ماه استفاده، با وجود برچسب قیمت ۵۹ دلاری و ادعای اپل مبنی بر ساخت «ظریف و بادوام» قاب از مواد بازیافتی، جوانا استرن مشکلاتی را در مورد پوسته‌پوسته شدن لبه‌ها، خراشیدگی و تغییر رنگ گزارش کرد. به نقل از زومیت، استرن در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «قاب […]

- بدترین محصول تاریخ اپل زیرنویس

به گزارش زیرنویس، پس از پنج ماه استفاده، با وجود برچسب قیمت ۵۹ دلاری و ادعای اپل مبنی بر ساخت «ظریف و بادوام» قاب از مواد بازیافتی، جوانا استرن مشکلاتی را در مورد پوسته‌پوسته شدن لبه‌ها، خراشیدگی و تغییر رنگ گزارش کرد.

به نقل از زومیت، استرن در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «قاب FineWoven آیفون ۱۵ پرو مکس من با لبه‌ی پوسته‌پوسته شده، خراشیدگی و تغییر به رنگ قهوه‌ای مانند موز گندیده. یکی از سخنگویان اپل گفت که قاب‌های این شرکت برای محافظت از آیفون‌ها با بالاترین استاندارد ساخته شده‌اند.»

بررسی‌های اولیه و نظرات کاربران در پلتفرم‌های مختلف، گفته‌های استرن را تأیید می‌کنند و بسیاری از کاربران گوشی اپل از دوام ضعیف و هزینه‌ی زیاد قاب انتقاد کرده‌اند. برخی کاربران در بست بای (Best Buy) حتی آن را «بدترین محصولی که اپل ساخته است» نامیدند.

از سوی دیگر، اپل می‌گوید که قاب‌هایش «با بالاترین استاندارد، مهندسی شده‌اند» و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سال‌ها محافظت را ارائه دهند. با این حال، بنابر گفته‌ی استرن، دوام قاب حتی با مراقبت مناسب نیز کمتر از حد انتظار است.

انتظار می‌رود ارزش بازار جهانی قاب گوشی‌های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ به ۴۳٫۳ میلیارد دلار برسد که ناشی از افزایش مالکیت گوشی‌ و تقاضا برای محافظت و شخصی‌سازی است.

سازگاری با محیط زیست، یک نگرانی روبه‌رشد در صنعت فناوری است و تجربه‌ی استرن بر مشکلات احتمالی استفاده از مواد سازگار با محیط زیست در قاب‌ها بر این موضوع تأکید می‌کند.

چندین تولیدکننده از جمله سامسونگ و گوگل، به‌طور فزاینده‌ای از مواد بازیافتی در قاب‌های خود استفاده می‌کنند و ایجاد تعادل بین سازگاری محصولات با محیط زیست و دوام آن‌ها هنوز یک چالش است.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین