به گزارش زیرنویس، یک هنرمند اسپانیایی-هلندی به نام «آلیسیا فرامیس» قرار است تابستان آینده با یک هولوگرام هوش مصنوعی ازدواج کند؛ این ازدواج عصر جدیدی از روابط انسان و ربات را رقم خواهد زد. مراسم ازدواج نامتعارف این دو نفر در موزه Depot Boijmans Van Beuningen روتردام هلند برگزار خواهد شد. به نقل از دیجیاتو، […]

- ازدواج عجیب یک زن با مردی که وجود ندارد!

به گزارش زیرنویس، یک هنرمند اسپانیایی-هلندی به نام «آلیسیا فرامیس» قرار است تابستان آینده با یک هولوگرام هوش مصنوعی ازدواج کند؛ این ازدواج عصر جدیدی از روابط انسان و ربات را رقم خواهد زد. مراسم ازدواج نامتعارف این دو نفر در موزه Depot Boijmans Van Beuningen روتردام هلند برگزار خواهد شد.

به نقل از دیجیاتو، در مراسم ازدواج آلیسیا فرامیس با AILex آیین منحصربه‌فردی برای اتحاد بین انسان و آواتار برگزار می‌شود و از مهمانان با غذای مولکولی که هم برای انسان‌ها و هم برای انسان‌نماها لذت‌بخش است، پذیرایی خواهد شد. اکنون فرامیس درحال طراحی لباس عروسی خود و همچنین لباس مهمانان است. فرامیس می‌گوید که این عروسی نسل جدیدی از عشق را نشان می‌دهد که در آن انسان‌ها با هولوگرام‌ها، آواتارها و ربات‌ها وارد رابطه می‌شوند.

مراسم ازدواج این دو، بیشتر به برگزاری یک پرفورمنس هنری شبیه است و سؤالات بسیاری را در ذهن مخاطبان در سطح اینترنت برانگیخته است. فرامیس تصاویری از آشپزی و غذاخوردن خود با AILex را نیز منتشر کرده؛ او پیش‌تر نیز یک رابطه غیرعادی با مانکنی به نام پیر داشته است. حالا او ادعا می‌کند اولین زنی است که با یک هولوگرام ازدواج می‌کند.

تاکنون ازدواج‌های نامتعارف مختلفی در دنیا وجود داشته است و دور از ذهن نبود که با پیشرفت هوش مصنوعی برخی افراد به فکر ازدواج با آن بیفتند؛ مخصوصاً با پیشرفت مدل‌های زبانی بزرگ و نزدیک‌شدن خصلت‌های بشری و هوش مصنوعی، ارتباط عمیقی بین انسان و این فناوری درحال شکل‌گیری است. در سال ۲۰۱۸ نیز مردی ژاپنی اعلام کرد که با یک خواننده واقعیت مجازی ازدواج کرده است. هیچ یک از اعضای خانواده او در مراسم عروسی شرکت نکردند.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین