در آخرین شب از هفته بیست‌وششم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و تورینو در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را رمی‌ها با نتیجه ۳-۲ به سود خود به پایان رساندند. در این بازی که سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و در دقیقه ۶۴ جای […]

- پیروزی رم با هت‌تریک دیبالا/ تأثیر سردار در برد جالوروسی

در آخرین شب از هفته بیست‌وششم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و تورینو در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را رمی‌ها با نتیجه ۳-۲ به سود خود به پایان رساندند.

در این بازی که سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و در دقیقه ۶۴ جای خود را به روملو لوکاکو داد، پائولو دیبالا در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی گل نخست را برای میزبان به ثمر رساند. این پنالتی را سردار آزمون موفق شده بود بگیرد.  تنها دو دقیقه بعد تورینو توسط دووان زاپاتا گل خورده را پاسخ داد و به این ترتیب نیمه اول بدون برنده به پایان رسید.

در نیمه دوم مجدداً رمی‌ها زودتر به گل رسیدند و باز هم پائولو دیبالا آنها را به گل رساند. ستاره آرژانتینی در دقیقه ۵۸ دبل کرد. دیبالا اما یک گل دیگر هم زد تا هت‌تریک کرده باشد و این بار در دقیقه ۶۹ با پاس لوکاکو. در دقیقه ۸۹ دین هویسن مدافع تعویضی رم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا دقایق پایانی بازی برای تیم میزبان و هوادارانش با استرس از دست دادن پیروزی همراه شود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و رم موفق به کسب سیزدهمین پیروزی فصل خود شد تا با ۴۴ امتیاز جایگاهش را در رده ششم جدول تثبیت کند و فاصله‌اش را با آتالانتای رده پنجمی به دو امتیاز کاهش دهد.

در جدول رده‌بندی سری آ، تیم‌های اینتر، یوونتوس، میلان و بولونیا به ترتیب با ۶۶، ۵۷، ۵۳ و ۴۸ امتیاز اول تا چهارم هستند که در میان آنها اینتر یک بازی کمتر انجام داده است.

منبع: خبـر ورزشی