هرکاری که لیونل مسی می‌کند به تیتر خبرها تبدیل می‌شود؛ چه در زمین مسابقه و چه خارج از آن، و یا حتی قدم زدنش به سمت زمین بازی. در آخرین بازی‌اش برای اینترمیامی، هواداران متوجه شدند که ستاره آرژانتینی با «سنت» یکی از فرزندان کیم کارداشیان و کانیه وست وارد زمین شده است. کارداشیان ویدئوی […]

- ذوق‌زدگی کیم کارداشیان به خاطر حضور پسرش در کنار مسی

هرکاری که لیونل مسی می‌کند به تیتر خبرها تبدیل می‌شود؛ چه در زمین مسابقه و چه خارج از آن، و یا حتی قدم زدنش به سمت زمین بازی. در آخرین بازی‌اش برای اینترمیامی، هواداران متوجه شدند که ستاره آرژانتینی با «سنت» یکی از فرزندان کیم کارداشیان و کانیه وست وارد زمین شده است. کارداشیان ویدئوی این لحظه را در توئیتر منتشر کرد و از افتخاری که نصیب پسرش شده حرف زد.

کارداشیان نوشت: «در بازی امشب اینترمیامی و لس‌آنجلس گلکسی، سنت با مسی وارد زمین شد. او نهایت رویایش را زندگی می‌کند!»

ورزشگاه دیگنیتی هلث اسپورت نه تنها به خاطر بازی‌های بین اینترمیامی و لس‌آنجلس گلکسی، بلکه به دلیل حضور شخصیت‌های برجسته همواره در کانون توجهات قرار دارد. کیم کارداشیان تنها سلبریتی حاضر در این بازی نبود و چهره‌های شاخصی از رشته‌های مختلف ورزشی و هنری نیز برای تماشای بازی لیونل مسی وارد ورزشگاه شدند. در میان آنها، ولاده دیواتس بازیکن افسانه‌ای سابق NBA، به همراه لوک روبیتایل اسطوره هاکی روی یخ دیده می‌شدند. مرد شماره یک تنیس جهان، نواک جوکوویچ نیز در ورزشگاه حاضر شد.

دیدار لس‌آنجلس گلکسی و اینترمیامی با گل لحظه آخری مسی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی