به گزارش زیرنویس، روح‌الله فدایی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اظهار کرد: مأموران انضباط شهری شهرداری کاشان در حال گشت‌زنی گزارش ریزش ساختمان متروکه در بلوار امام رضا قبل از پل مصلی را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند. مأموران آتش‌نشانی که از دو  ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند متوجه ریزش بخشی از […]

به گزارش زیرنویس، روح‌الله فدایی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اظهار کرد: مأموران انضباط شهری شهرداری کاشان در حال گشت‌زنی گزارش ریزش ساختمان متروکه در بلوار امام رضا قبل از پل مصلی را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند.

مأموران آتش‌نشانی که از دو  ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند متوجه ریزش بخشی از ساختمان قدیمی، شدند که یک فرد ۴۰ ساله تا گردن، زیر آوار آن مانده بود.

وی افزود: ساختمان به علت بارش‌های اخیر سست شده و ریزش کرده بود که مأموران آتش‌نشانی ایستگاه‌های پنج و شش اقدامات نجات بخشی فرد از زیر آوار را انجام داده و برای اقدامات درمانی، او را تحویل تیم عملیاتی اورژانس دادند.

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: بنا به تفسیر نقشه‌های هواشناسی، هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای ابتدای هفته جاری اعلام شد که با فعال شدن سامانه بارشی، برف و باران دشت کاشان را فرا گرفت.

عباس ارغوانی اظهار کرد: میزان بارش‌های حاصل از ذوب برف طی ۴۸ ساعت گذشته به ۴۵.۳ میلی‌متر رسید که پیش‌بینی می‌شود از روز چهارشنبه، ۹ اسفند سامانه بارشی جدید به شکل باران و برف سراسر منطقه کاشان را تحت تأثیر قرار دهد.

منبع خبر: رکنـا