باشگاه پرسپولیس بر این عقیده است حضور محمد عمری در ترکیب تیم ملوان غیر قانونی است که در این صورت نتایج بازی های ملوان که با حضور این بازیکن در ترکیب تیم شمالی همراه بود ۳-۰ به سود حریفان می شود که یکی از این بازی ها دیدار با استقلال است. مصاف استقلال – ملوان […]

- آیا کمیته انضباطی علیه باشگاه پرسپولیس حکم صادر می کند؟

باشگاه پرسپولیس بر این عقیده است حضور محمد عمری در ترکیب تیم ملوان غیر قانونی است که در این صورت نتایج بازی های ملوان که با حضور این بازیکن در ترکیب تیم شمالی همراه بود ۳-۰ به سود حریفان می شود که یکی از این بازی ها دیدار با استقلال است.

مصاف استقلال – ملوان هفته پیش در انزلی به نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که محمد عمری به عنوان بازیکن ذخیره وارد ترکیب شد. باشگاه پرسپولیس می گوید سازمان نظام وظیفه تا پایان فصل به بازیکنان سرباز فرصت داده بود که خود را به تیم های نظامی معرفی کنند اما محمد عمری زودتر از موعد مقرر راهی تیم ملوان شد. حال سوال اینجاست آیا محمد عمری تخلف کرده است و سه امتیاز بازی  هفته ی گذشته به حساب تیم استقلال واریز می شود؟

محمد عمری با دریافت کارت اعزام به سربازی راهی تیم ملوان شده و سازمان لیگ بر همین اساس کارت بازی وی را صادر کرده است. اگر محمد عمری تا پایان فصل برای رفتن به خدمت سربازی فرصت داشته اما با اراده خودش در تعطیلات زمستانی راهی تیم ملوان شد، باز هم اشتباهی مرتکب نشده و تخلف او از نگاه پرسپولیس، عدم استفاده از فرصتی بود که سازمان نظام وظیفه در اختیار وی قرار داده بود. اما باید به این نکته مهم اشاره کرد که عمری حتما مشمول خدمت شده بود. در غیر این صورت سازمان نظام وظیفه، کارت اعزام به دوران خدمت را برای این بازیکن صادر نمی کرد. در چنین شرایطی بعید است خطر حقوقی محمد عمری را تهدید کند.

منبع: خبـر ورزشی