به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پاکو خمس،‌ سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان ادر پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از بازی تیم حریف چیست؟ گفت: این سوال را باید از سرمربی حریف می‌پرسیدید. من نمی‌توانم پاسخ دهم آن تیم چه طور بازی می‌کند. من […]

- استقلال با خریدهایش خیلی بهتر شده است/ قول می‌دهم هواداران خوشحال به خانه برگردند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پاکو خمس،‌ سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان ادر پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از بازی تیم حریف چیست؟ گفت: این سوال را باید از سرمربی حریف می‌پرسیدید. من نمی‌توانم پاسخ دهم آن تیم چه طور بازی می‌کند. من فقط می‌توانم بگویم که ما چطور بازی خواهیم کرد. ما با شیوه‌ای بازی خواهیم کرد که همیشه بازی کرده‌ایم. باید حفظ توپ داشته باشیم و موقعیت زیادی ایجاد کنیم. تیم حریف با خریدهایش خیلی بهتر شده و این در بازی قبلی مقابل آلومینیوم مشخص بود و می‌دانیم که تیم حریف برای بازی خوب می‌آید و بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت.

او درباره اینکه دلیل تغییر سیستم سال پیش از سه دفاعی به چهار دفاعی چیست؟ اظهار کرد: دلیل مشخص خودش را دارد. هر موقع که صلاح ببینم از سیستم سه دفاعی استفاده خواهم کرد. ابزارش را دارم. ۸ مدافع دارم بنابرین ابزار بازی با ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ مدافع را دارم.

خمس درباره عملکرد صفا هادی نیز گفت: من از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم و هر روز و هر هفته می‌خواهم عملکردشان را بهتر کنند. همه باید بهتر شویم.

او در مورد مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا گفت: اطلاعات مصدومان و محرومان را ارائه نمی‌کنم چون بقیه تیم‌ها هم ارائه نمی‌کنند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که «باشگاه در ابتدای فصل چه خواسته‌ای از شما داشت؟ گفت: قبلا در نشست چند روز پیش به این سوالات پاسخ داده بودم. من خودم همیشه از خودم توقع بهتر شدن دارم و دوست دارم همیشه کارم را بهتر از خوب انجام دهم. این ویژگی‌ای است که ما اهالی ورزش به صورت ذاتی داریم و دوست داریم روز به روز بهتر شویم. این توقع را که من از خودم دارم از دیگران هم دارم؛ از مدیر رسانه، مترجم و سایر اعضای باشگاه این توقع را دارم ولی در نهایت ارزیابی مربیان بر مبنای نتایجی است که به دست می آورند. از وقتی من آمده‌ام نتایج نه تنها بد نبود بلکه خوب بود ولی تلاشمان این است که بهتر شویم.

او ادامه داد: اگر شما خواهان دانستن اهداف باشگاه هستید بهتر است با مسئولان باشگاه صحبت کنید. به نظر من اگر بتوانیم عملکردی بهتر از فصل گذشته داشته باشیم یعنی پیشرفت کرده‌ایم. برای من یکی از اهداف این است که بهتر از فصل پیش باشیم.

خمس در رابطه با جذب ارسلان مطهری نیز گفت: فقط یک تمرین و نصفی انجام داده و نمی‌توانم در مورد عملکردش ارزیابی داشته باشم. خیلی زود است که برای این کار نظر دهم. او بازی‌های نسبتا کمی با استقلال انجام داده و باید بیشتر با این بازیکن کار کنیم که به شرایط فیزیکی آرمانی برای مسابقات برسد. با شور و اشتیاق وارد تمرینات شده است. یک گزینه‌ است که می‌توانیم روی او حساب کنیم.

او درباره نتایج ضعیف برابر سه مدعی فوتبال ایران گفت: در مورد این سوال قبلا صحبت کردیم.

«این قول را می‌دهید که هواداران فردا خوشحال به خانه برگردند؟ خمس در پاسخ به این سوال گفت: بله! ما با تمام توانمان تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. هواداران بایدلذت ببرند و افتخار کنند و گاهی پیروزی محقق می شود و گاهی نه ولی در تیم ما این اتفاقات معمولا افتاده و من شک ندارم که بازیکنانم در این مورد زحمت می‌کشند. وقتی هواداران در این شرایط سخت می آیند ما تلاشمان را خواهیم کرد که بازی خوبی تماشا کنند.

سرمربی تراکتور در پایان درباره اینکه سجاد آشوری مصدوم است یا قرار است کنارش بگذارد؟ اظهار کرد: در مورد شایعات توضیح لازم نیست. شایعات در ۹۹ درصد مواقع دروغ هستند و من در مورد دروغ‌ها صحبت نمی‌کنم. از عملکردش راضی‌ام. قبلا گفتم از همه بازیکنانم راضی هستم. فرصت بازی به او نرسیده و او یک بازیکن حرفه‌ای است و در زمان نیاز می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا