به نظر می‌رسد که لوکا مودریچ اسطوره کرواسی و رئال مادرید دوران حرفه‌ای خود را در خارج از سانتیاگو برنابئو به پایان خواهد رساند. این بازیکن ۳۸ ساله در این فصل جایگاهش در تیم رئال مادرید را از دست داده و در آرزوی رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ با کشورش است. مودریچ تابستان گذشته برای […]

- پیشنهاد جذاب برای کاپیتان محبوب کهکشانی‌ها

به نظر می‌رسد که لوکا مودریچ اسطوره کرواسی و رئال مادرید دوران حرفه‌ای خود را در خارج از سانتیاگو برنابئو به پایان خواهد رساند. این بازیکن ۳۸ ساله در این فصل جایگاهش در تیم رئال مادرید را از دست داده و در آرزوی رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ با کشورش است.

مودریچ تابستان گذشته برای یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد و این تصور را داشت که همچنان بازیکن مهمی برای این فصل خواهد بود اما از کمبود زمان بازی در این فصل رنج کشیده و به نظر می‌رسد که در تابستان به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه خارج می‌شود.

هر چند تلاش‌هایی برای حفظ مودریچ صورت گرفته است. طبق گزارش‌ها، هفته گذشته کارلو آنچلوتی به مودریچ پیشنهاد کار در کادر مربیگری باشگاه را داد، البته در صورتی که بازیکن تمایل به بازنشستگی داشته باشد. اما مودریچ این پیشنهاد را نشانه دیگری دانست از این که به عنوان یکی از اعضای مهم تیم در نظر گرفته نمی‌شود و با این توضیح که قصد ادامه بازی را دارد، پیشنهاد را رد کرد.

به گزارش رلوو، این دستیار سرمربی رئال مادرید و پسر کارلو، داویده آنچلوتی، بود که پیشنهاد حضور مودریچ در کادرفنی را داد. او رابطه‌ خوبی با بازیکنان دارد و اغلب در مورد تاکتیک‌ها با آنها گفتگو می‌کند. یکی از بازیکنان بسیار مورد احترام تیم مودریچ است و آنچلوتی جونیور توانایی او در ارائه راه‌حل‌های تاکتیکی را تحسین می‌کند.

از نظر نزدیکان باشگاه، نقش پسر آنچلوتی در موفقیت رئال مادرید را نمی‌توان نادیده گرفت و اخیراً گفته شده که بیشتر کارهای تاکتیکی در زمین تمرین توسط داویده آنچلوتی انجام می‌شود و نه پدرش. داویده قصد دارد پس از بازنشستگی آنچلوتی یا ترک رئال مادرید، حرفه مربیگری خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی