به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان امروز سه شنبه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. روزبه چشمی(۳۶) برای استقلال گل زد. ترکیب استقلال: سیدحسین […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان امروز سه شنبه ۸ اسفندماه از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. روزبه چشمی(۳۶) برای استقلال گل زد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، امید نورافکن، بریان دابو، محمد جواد حسین نژاد، فرشاد احمد زاده، رضا اسدی، شهریار مغانلو

جدال دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه اول

بازی بین تیم‌های استقلال تهران و سپاهان از همان دقایق ابتدایی هجومی آغاز شد و دو تیم به دنبال رسیدن به گل بودند و حملات دو تیم روی دروازه‌ها کاملاً جدی بود و در دقیقه ۲ ماشاریپوف در برخورد با سیاوش یزدانی نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

در ادامه این بازیکنان سپاهان بودند که در حمله به سمت دروازه استقلال صاحب یک پرتاپ اوت شدند که میلاد زکی پور توپ را به سمت دروازه استقلال پرتاپ کرد و شهریار مغانلو با ضربه سر توپ را به سمت دروازه آبی پوشان زد که آرمین سهرابیان توپ را برگرداند اما بازیکنان سپاهان معتقد بودند توپ به دست بازیکن استقلال خورده است و باید خطای پنالتی اعلام شود.

در دقیقه ۶ پاس کاری آرش رضاوند و ماشاریپوف باعث شد تا بازیکنان استقلال به محوطه جریمه سپاهان نزدیک شوند همین پاس کاری محمد دانشگر مدافع زردپوشان اصفهان را مجبور کرد تا روی آرش رضاوند مرتکب خطا شود اما در ادامه مهدی مهدی پور پشت توپ ایستاد و توپش با اختلاف زیاد از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

گل تماشایی روزبه چشمی

در شرایطی که توپ و میدان در اختیار سپاهان بود، بازیکنان استقلال در دقیقه ۳۶ در یک ضد حمله از سمت راست توپی را روی دروازه حریف اصفهانی ارسال کردند که دفع ناقص سیاوش یزدانی توپ را پشت محوطه جریمه مقابل پای روزبه چشمی انداخت و او با کنترلی حرفه ای و ضربه ای زیبا دروازه سپاهان را باز کرد.

تیرک دروازه ناجی دروازه استقلال

بازیکنان سپاهان که نمی‌خواستند بازنده به رختکن بروند در دقیقه ۳۸ صاحب بهتری موقعیت خود در نیمه اول شدند اما ضربه آرام و زمینی شهریار مغانلو به تیر عمودی دروازه برخورد کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان برسد.

منبع: مـهر