به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امید نورافکن پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما می توانستیم برنده این بازی باشیم. چند موقعیت را از دست دادیم و در اثر یک غفلت دروازه مان باز شد. تلاش زیادی برای زدن گل کردیم اما متاسفانه شانس با ما یار […]

- سپاهان دچار بحران نشده است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امید نورافکن پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما می توانستیم برنده این بازی باشیم. چند موقعیت را از دست دادیم و در اثر یک غفلت دروازه مان باز شد. تلاش زیادی برای زدن گل کردیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

وی افزود: با اینکه امروز شکست خوردیم اما بازیکنان در رختکن هم قسم شدند که از بازی آینده که برابر شمس آذر قزوین است بازی ها را با برد به پایان برسانیم تا بتوانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

هافبک تیم سپاهان در خصوص سیستم ویدئویی هم گفت: متاسفانه فوتبال ما به این سیستم عادت ندارد. ما مقابل الهلال عربستان به خاطر وار دو بار شکست خوردیم اما گذشته را فراموش می کنیم و تمام هدفمان قهرمانی در لیگ است.

وی در پاسخ به این پرسش که شما توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفتید اما سیاوش یزدانی به شدت از هواداران استقلال ناراحت بود گفت: در این خصوص صحبتی ندارم و اعتقاد دارم اینجا جای چنین صحبت هایی نیست.

نورافکن در پایان خارنشان کرد: شرمنده هواداران سپاهان شدیم که نتوانستیم با کسب امتیاز به اصفهان باز گردیم اما تلاش می کنیم در بازی های آینده موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا