به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هوگو آلمیدا، مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال اظهار داشت: یک باخت برای ما بود، خوب بازی کردیم، موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم؛ به این تیم افتخار می‌کنم که تا آخر جنگیدند، اما فوتبال همین است. وی ادامه […]

- مورایس رهبر ما است / برمی‌گردیم و تا آخر فصل می‌جنگیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هوگو آلمیدا، مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال اظهار داشت: یک باخت برای ما بود، خوب بازی کردیم، موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم؛ به این تیم افتخار می‌کنم که تا آخر جنگیدند، اما فوتبال همین است.

وی ادامه داد: نیم‌فصل دوم برای ما تازه شروع شده و باید ادامه دهیم، برد‌ها را شروع کنیم و ببینیم چه اتفاقی در آخر فصل می‌افتد. استقلال یک تیم خوب تدافعی است که بازیکنان خوبی دارد، شانس و موقعیت ایجاد کردیم، اما در آخر یک هیچ به نفع استقلال شد، موقعیت‌های خوبی نیز داشتیم و به بازیکنان و تیم خودم اهمیت می‌دهم، خوب بازی کردیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همه می‌دانند در ۲ ماه گذشته چه اتفاقاتی برای سپاهان افتاد، ساده نیست که این چیز‌ها را از ذهن بازیکنان دور کنیم، تیم قوی داریم و تا بازی با آلومینیوم که این اتفاقات بیرون زمین فوتبال نیفتاده بود، خوب پیش می‌رفتیم، برمی‌گردیم و تا آخر فصل می‌جنگیم؛ نیازی نیست در مورد اتفاقات بیرون زمین صحبت کنم، زیرا همه می‌دانند.

آلمیدا تصریح کرد: می‌دانید باشگاه سپاهان آکادمی و بازیکنان خوبی در تیم‌های پایه دارد، افتخار می‌کنیم و فروش بازیکن برای باشگاه درآمد دارد، یک بازیکن جدید به نام عباس حبیبی روی نیمکت داشتیم که از تیم زیر ۱۷ سال سپاهان بود و قطعا بازیکنان بیشتری خواهیم داشت.

وی در مورد نبود مورایس روی نیمکت گفت: مورایس رهبر ما است، اما در طول هفته کار خودمان را برای بازی انجام می‌دهیم، بازیکنان مأموریت خودشان را داشتند، اما بالاخره وقتی رئیس روی نیمکت نباشد، شاید بازیکنان حس متفاوت‌تری داشته باشند، من تمام تلاشم را کردم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: هواداران سپاهان در این هوا به این‌جا آمدند، خیلی ممنون هستم که این‌جا بودند و تیم را تشویق کردند، اما نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا