اعتمادآنلاین: مردی که دچار اختلال روانی است به اتهام قتل مرد همسایه پای میز محاکمه رفت. متهم یک سال قبل بدون مقدمه به مقتول به نام احسان حمله کرد و با وارد کردن ضربه چاقو بر بدنش جان او را گرفت. متهم گفت: اینکه می‌گویند من مشکل روانی دارم درست نیست. چند سال پیش زنم […]

اعتمادآنلاین: مردی که دچار اختلال روانی است به اتهام قتل مرد همسایه پای میز محاکمه رفت. متهم یک سال قبل بدون مقدمه به مقتول به نام احسان حمله کرد و با وارد کردن ضربه چاقو بر بدنش جان او را گرفت.

متهم گفت: اینکه می‌گویند من مشکل روانی دارم درست نیست. چند سال پیش زنم قهر کرد و به اصفهان رفت. وقتی دنبالش رفتم خانواده‌اش مرا بستری کردند و گفتند بیماری روانی دارم. من کار نمی‌کنم ولی بیماری روانی ندارم.

حسم به من می‌گفت احسان با همسرم رابطه دارند. من اصلاً از زنم چیزی ندیدم و هیچ وقت هم احسان سمت زنم نیامده بود اما احساس می‌کردم احسان مزاحم زنم شده ‌است.

شب قبل از حادثه وقتی به خانه رفتم زنم خواب بود. دستم را روی گلوی او گذاشتم و فشار دادم تا خفه‌اش کنم؛ اما پیشمان شدم و او را به بیمارستان بردم. فردای آن روز وقتی احسان را در خیابان دیدم او را زدم.